صادرات خلال بادام و پسته ایرانی _ بازرگانی شادیز

صادرات خلال بادام و پسته ایرانی

صادرات خلال بادام و پسته ایرانی _ بازرگانی شادیز انواع خلال بادام و پسته ایرانی را به کشورهای مختلف اروپایی،آسیایی و عربی صادر می نماید.

صادرات خلال بادام و پسته ایرانی

صادرات خلال بادام و خلال پسته به عنوان مهم ترین فراورده های میوه بادام و پسته از رونق بسیار بالایی برخوردار می باشد.خلال بادام و پسته به کشورهای مختلف از جمله کشورهای اتحادیه اروپا،کشورهای آسیایی و کشورهای عربی صادر می گردد.

خلال پسته و بادامی که برای صادرات به کشورهای اروپایی استفاده می شود باید از نظر بهداشتی به خصوص از نظر آفلاتوکسین مورد بررسی قرار گیرد زیرا کشورهای اتحادیه اروپا حساسیت بسیار بالایی نسبت به بهداشت و سلامت مواد غذایی دارند.صادرات خلال بادام و پسته ایرانیصادرات خلال بادام و پسته ایرانی

مرغوبترین خلال پسته و بادام

در بین تولیدات خلال بادام و پسته تولیدات استان قزوین از کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار می باشند. این محصولات در کارگاه های تولید کننده بصورت عمده تولید می گردد و توسط تجار ایرانی به کشورهای مختلف خارجی صادرات می شود.

خلال پسته قزوین یکی از معروفترین انواع خلال پسته تولید شده در ایران است که از فروش صادراتی بسیار پر رونقی برخوردار می باشد. خلال پسته مغز کال کرمان نیز از معروفترین انواع خلال پسته تولید شده در ایران است که در کناز خلال پسته قزوین در بازارهای جهانی به فروش می رسد . این نوع خلال رنگ سبز تیره،طعم لذیذ و چربی فوق العاده ای دارد. برای تولید خلال پسته معمولا از پسته های سبز استفاده می کنند. پسته های تولید شده در قزوین رنگ سبز بسیار زیبایی دارند. به همین جهت گزینه مناسبی برای خلال کردن می باشند.

خلال بادام نیز از انواع بادام مانند بادام سنگی،بادام زمینی،بادام شاهرودی و .. تولید می گردد. خلال بادام درجه یک طعم عالی،چربی فراوان و رنگ روشنی دارد.

مصارف خلال بادام و پسته

از خلال پسته و بادام بیشتر برای تهیه و تزیین انواع شیرینی ها،شکلات،بستنی ،گز،سوهان،باقلوا و .. استفاده می شود. خلال پسته و بادام در کنار خود بادام و پسته از فروش و صادرات پر رونقی برخوردار است و همواره متقاضیان بسیاری دارد.

شرکت بازرگلانی شادیز انواع خلال بادام و پسته مرغوب ایرانی را به صورت فله و بسته بندی شده با توجه به بازار کشور هدف به کشورهای مختلف خارجی صادر می نماید.

هم اکنون جهت خرید و صادرات محصول با مدیر فروش مجموعه شادیز در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی خشکبار شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

بادام

خلال بادام ایرانیخلال بادام و پستهخلال پسته ایرانیخلال پسته و بادامصادرات خلال بادامصادرات خلال بادام ایرانیصادرات خلال بادام و پستهصادرات خلال بادام و پسته ایرانیصادرات خلال پسته ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *