صادرات بادام شهرستان سامان به هند _ بازرگانی شادیز

صادرات بادام شهرستان سامان به هند

A pile of shelled almond nuts isolated against white background.


صادرات بادام شهرستان سامان به هند _ بازرگانی شادیز انواع بادام صادراتی سامان از جمله بادام مامایی را بصورت مستقیم به کشور هند صادر می نماید.

صادرات بادام شهرستان سامان به هند

شهرستان سامان یکی از مهم ترین قطب های تولید و فروش بادام در ایران به شمار می رود. بیشترین حجم صادرات بادام نیز از این منطقه انجام می شود. انواع بادام درختی از جمله بادام مامایی،بادام پوست کاغذی،بادام ربیع،شاهرودی و سنگی در این شهرستان تولید می گردد. البته بیشترین حجم تولید بادام یعنی حدود ۶۰ درصد آن متعلق به رقم مامایی است. بادام مامایی یکی از با کیفیت ترین بادام های تولید شده در ایران است که بیشترین حجم صادرات بادام را به خود اختصاص داده است.

شهرستان سامان از مناطق حاشیه زاینده رود در استان چهار محال بختیاری است. این منطقه به سبب داشتن خاک حاصلخیز و آب و هوای مساعد با کشت بادام، بهترین انواع بادام درختی از جمله بادام مامایی را در ایران تولید می کند.

در سالهای اخیر میزان صادرات بادام مامایی در کشور افزایش چشمگیری داشته است که سبب رونق تولید این محصول شده است. مهم ترین خریدار بادام مامایی کشور هندوستان است.علاوه بر هند کشورهای ترکیه،روسیه،کشورهای عربی و اروپایی نیز از خریداران این نوع بادام محسوب می شوند.

بادام مامایی

بادام مامایی از درختان دیر گل است اما میوه آن زود رس می باشد. این بادام پوست چوبی بسیار مستحکمی دارد و به سختی شکسته می شود. از این ر بیشتر به شکل شکسته شده و بصورت مغز بادام صادر می گردد. بادام مامایی از نظر طعم،رنگ و چربی بسیار مرغوب است. مغز این بادام رنگ قهوه ای روشن و طعم بسیار شیرین و دلپذیری دارد.از مغز بادام مامایی به سبب داشتن ارزش تغذیه ای بالا و روغن فراوان علاوه بر مصارف خوراکی در صنایع دارویی،آرایشی،بهداشتی و صنایع روغن گیری نیز استفاده می شود.صادرات بادام شهرستان سامان به هند

از جمله ویژگی های بادام مامایی عبارتند از:

طعم صد در صد شیرین

چربی فراوان

درصد مغز بالا

مغز روشن

درصد دوقلویی بالا

ارزش تغذیه ای بالا

مناسب برای مصارف آجیلی

مناسب جهت صادرات

عرضه و تقاضای بالا

بادام مامایی بومی استان چهار محال بختیاری و شهرکرد است. شهر سامان قطب اصلی تولید و فروش بادم مامایی در این استان است به همین دلیل هم بیشترین حجم صادرات بادام مامایی از این منطقه انجام می شود.

قیمت بادام مامایی صادراتی

همانطور که گفتیم بادام مامایی بیشتر به شکل مغز شده به کشورهای مختلف صادر می گردد. قیمت مغز بادام مامایی با توجه به سایز مغز بادام و درصد شکستگی آن محاسبه می شود. یعنی هر چه مغز بادام درشت تر باشد مرغوبتر است در نتیجه قیمت بالاتری دارد. بادام مامایی گرید های مختلفی دارد و معمولا آن را به دسته های ۸۰ تا ۱۴۰ تایی تقسیم می کنند.

شرکت بازرگانی شادیز انواع بادام شهرستان سامان را به صورت مستقیم، با تضمین کیفیت و قیمت به کشورهای مختلف خارجی از جمله هند صادر می نماید.

جهت خرید،فروش و یا صادرات محصول، هم چنین دریافت قیمت ها با ما در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

 

 

بادام مامایی

بادام صادراتی سامانصادرات بادام سامان به هندصادرات بادام شهرستان سامانصادرات بادام شهرستان سامان به هند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *