فروش پسته کله قوچی آب خندان _ شرکت بازرگانی شادیز

فروش پسته کله قوچی آب خندان

فروش پسته کله قوچی آب خندان _ شرکت بازرگانی شادیز پسته کله قوچی آب خندان را جهت فروش عمده و صادرات با قیمت مناسب به خریداران عرضه می نماید.

فروش پسته کله قوچی آب خندان

پسته کله قوچی آب خندان جزء پسته های درجه دو محسوب می شود. این نمونه پسته از پسته دهن بسته کله قوچی حاصل می گردد. قیمت پسته کله قوچی آب خندان نسبت به نوع خندان آن پایین تر است و از فروش و صادرات پر رونقی در بازار برخوردار می باشد.

همانطور که می دانید قیمت پسته های درشت و خندان در بازار بسیار بالا می باشد و کسانی هستند که تمایل به خرید پسته درشت و ارزان قیمت دارند. پسته کله قوچی آب خندان گزینه مناسبی برای این افراد می باشد.

پسته های طبیعی خندان همانطور که از نام آن ها مشخص است به طور طبیعی خندان می باشند. اما پسته های آب خندان به پسته های دهان بسته ای می گویند که طی فرآیند مکانیکی خندان می شوند. طی این فرآیند پسته دهان بسته را ابتدا سرد و سپس گرم کرده که این کار سبب خندان شدن آن ها می شود.

 تشخیص پسته خندان طبیعی و پسته آب خندان

پسته های طبیعی خندان به این صورت می باشد که مغز کاملا درون پوسته استخوانی قرار گرفته و تکان نمی خورد. اما در پسته های آب خندان به دلیل وجود فضای خالی بین مغز و پوست استخوانی، مغز پسته تکان می خورد. پسته های آب خندان هم چنین پوست استخوانی تیره تری نسبت به پسته های طبیعی خندان دارند.

تولید و فروش پسته آبخندان کله قوچی

تولید عمده پسته کله قوچی آب خندان معمولا از آبان ماه شروع می شود. این نوع پسته برای بازار داخل زیاد مورد استفاده قرار نمی گیرد و بیشترین حجم آن برای صادرات به کشورهای خارجی از جمله لبنان استفاده می شود.

پسته کله قوچی به دلیل گرد بودن سخت تر آب خندان می شود. از این رو قبل از آب خندان کردن این پسته، به وسیله چکش یک شکست ریز در آن ایجاد می کنند و سپس آن را آب خندان می کنند. عمده تولید این نوع پسته برای صادرات به لبنان انجام می شود.

شرکت بازرگانی شادیز انواع پسته خندان و آب خندان از جمله پسته کله قوچی را بصورت مستقیم و با قیمت های رقابتی به خریداران محترم عرضه می نماید.

هم اکنون جهت خرید محصول و دریافت قیمت ها با ما در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

 

پسته کله قوچی

پسته آب خندان کله قوچیپسته کله قوچی آب خندانفروش پسته آب خندانفروش پسته آب خندان کله قوچیفروش پسته کله قوچی آب خندان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *