فروش پسته احمد آقایی آب خندان در اوکراین

فروش پسته احمد آقایی آب خندان در اوکراین

فروش پسته احمد آقایی آب خندان در اوکراین _ در بین انواع پسته صادراتی ایران، پسته احمد آقایی در انواع ارزان قیمت حجم فروش بالایی در اوکراین دارد.

فروش پسته احمد آقایی آب خندان در اوکراین

فروش پسته احمد آقایی ایران در انواع آب خندان و مخلوط با خندان طبیعی در اوکراین در حجم بالا انجام می شود.

معمولا برای فروش و صادرات پسته های ایرانی در اوکراین از انواع ارزان قیمت و به صورت بو داده، شور و طعم دارد استفاده می شود.

در بین انواع پسته صادراتی ایران پسته احمد آقایی بیشترین فروش را در این کشور به خود اختصاص داده است. پس از پسته احمد آقایی دو نوع کله قوچی و فندقی برای صادرات به اوکراین استفاده می شود و بیشترین تقاضا را از سوی این کشور دارد.

در بازار اوکراین علاوه بر پسته دیگر انواع خشکبار نظیر کشمش، زعفران و زرشک نیز از فروش پر رونقی برخوردار می باشد.

بازار کشور اوکراین یک بازار رقابتی است که علاوه بر خشکبار ایرانی محصولات سایر کشورها نیز در آن به فروش می رسد به همین دلیل ارائه قیمتهای مناسب برای یک فروش خوب در این کشور الزامی است.

پسته مناسب برای صادرات به اوکراین

اوکراین یکی از مقاصد صادراتی پسته های ایرانی است. این کشور سالانه حجم عمده ای از پسته های ایرانی را به صورت های مختلف خام، شور و بو داده از ایران خریداری می نماید.

سوال : پسته مناسب برای صادرات به اوکراین چیست؟

همانطور که در بالا گفته شد بازار اوکراین بک بازار رقابتی است که علاوه بر محصولات ایرانی محصولات دیگر کشورها نیز در آن عرضه می شود. به همین خاطر قیمت پسته در این کشور بسیار رقابتی است.

از همین رو برای صادرات به اوکراین از پسته هایی با درجه کیفی پایین تر مانند پسته Class C استفاده می شود. پسته های Class C شامل پسته های آب خندان یا مکانیک خندان می شود.

همانطور که می دانید پسته های آب خندان قیمت پایینتری نسبت به پسته های طبیعی خندان دارند به همین خاطر گزینه مناسبی برای صادرات به اوکراین می باشند.

نکته مهم: یکی از نکات مهم که در صادرات پسته به کشورهای اروپایی مانند اوکراین باید به آن توجه شود بحث آفلاتوکسین پسته است. به طور کلی دریافت گواهی بهداشت آفلاتوکسین برای صادرات پسته به کشورهای اروپایی نظیر اوکراین امری ضروری است.

تولید،فرآوری، بسته بندی و صادرات پسته در شرکت پسته شادیز

تولید،فرآوری، بسته بندی و صادرات پسته در شرکت پسته شادیز

شادیز؛ از مجموعه های تولید کننده و صادر کننده پسته ایرانی است که در زمینه فروش پسته در کشورهای اروپایی مانند اوکراین و سایر کشورها به صورت تخصصی فعالیت می نماید.

در این مجموعه کلیه امور تولید، فرآوری، تفت، پسته بندی و همچنین صادرات محصول با توجه به نیاز بازار هدف و درخواست مشتری انجام می شود.

در کشور اوکراین به دلیل مصارف مختلف، پسته با ویژگی های متعددی صادر می شود. معمولا برای فروش و صادرات پسته به اوکراین از پسته های نمکی و در مواردی نیز از پسته های خام استفاده می شود.

در زمینه بسته بندی پسته نیز باید گفت که معمولا از بسته بندی خاصی برای صادرات پسته به این کشور استفاده نمی شود و پسته اغلب به صورت فله برای اوکراین ارسال می گردد.

گروه تولیدی شادیز آماده عرضه بهترین انواع پسته ایرانی و محصولات آن جهت استفاده در بخش صادرات است.

برای دریافت مشاوره و قیمت انواع محصولات، می توانید با مدیران فروش و بازرگانی این مجموعه ارتباط برقرار نمایید.

تماس با ما

پستهپسته آب خندانپسته احمد آقایی

پسته آب خندانپسته آب خندان احمد آقاییپسته احمد آقاییپسته احمد آقایی آب خندانپسته احمد آقایی خندانپسته خندانپسته شادیزپسته صادراتیپسته صادراتی برای اوکراینتولیدی پسته شادیزصادرات پسته به اوکراینفروش پستهفروش پسته آب خندانفروش پسته آب خندان در اوکراینفروش پسته احمد آقاییفروش پسته احمد آقایی در اوکراینفروش پسته در اوکراین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *