فروش ویژه بادام مامایی صادراتی ایران

فروش ویژه بادام مامایی صادراتی ایران

فروش ویژه بادام مامایی صادراتی ایران _  بادام مامایی از محصولات مرغوب و اصلی صادراتی ایران  در حوزه خشکبار است که شرکت شادیز اقدام به فروش ویژه این محصول برای بازارهای صادراتی مینماید.

فروش ویژه بادام مامایی صادراتی ایران

بادام مامایی صادراتی ایران از جمله محصولات خشکباری است که  فروش بسیار خوبی در کشور های مختلف به ویژه هند، ترکیه، امارات و روسیه داشته است.

بادام مامایی صادراتی ایران تنها در استان چهار محال بختیاری به خصوص شهرستان های سامان و بن کشت می شود و هر ساله سطح زیر کشت انواع بادام به خصوص نوع مامایی در این استان در حال افزایش می باشد.

بادام مامایی از گروه بادام های سنگی است و همانند بادام سنگی پوست چوبی بسیار ضخیمی دارد؛ به همین دلیل شکستن آن به راحتی شکستن بادام های پوست کاغذی نیست به همین خاطر این نوع بادام اغلب به صورت شکسته شده و به شکل مغز بادام برای صادرات استفاده می شود.

بادام مامایی به سبب دارا بودن ویژگی های منحصر به فرد از جمله رنگ روشن، طعم شیرین و چربی فراوان از مرغوبیت بالایی برخوردار بوده و قیمت بالاتری نسبت به دیگر انواع بادام دارد.

بیش از ۹۰ درصد از بادام مامایی ایران به کشورهای مختلف خارجی صادر می شود. در بین کشورهای خریدار این محصول هند به عنوان مهم ترین و بزرگترین خریدار بادام مامایی ایران شناخته می شود.

بادام مامایی بر خلاف صادرات پر رونق؛ فروش داخلی چندانی ندارد که دلیل اصلی آن قیمت بالای این محصول می باشد.

یکی از مهم ترین ویژگی های بادام مامایی که توجه افراد بسیاری در دنیا را به خود جلب کرده است،ارزش غذایی بسیار بالا و ارگانیک بودن آن است. از مغز بادام مامایی برای مصارف آجیلی، مصارف دارویی، بهداشتی و همچنین صنعتی استفاده می شود.

در بازار های داخلی ایران به دلیل وجود دلال ها و واسطه های اقتصادی زیاد، قیمت بادام مامایی دارای نوسانات زیادی است و همین موضوع مشکلات فراوانی را برای افراد فعال در این عرصه به وجود آورده است.
اما خرید از تولید کنندگان اصلی این محصولات تا حدودی این مشکلات را حل می کند به ویژه این مساله برای بادام مامایی صادراتی از اهمیت بسیاری برخوردار است.

یکی از شرکت های فعال در زمینه فروش عمده و صادرات بادام مامایی مجموعه تولیدی بازرگانی شادیز است.

در این مجموعه به صورت تخصصی مغز بادام مامایی در حجم های بالا تولید شده و به صورت مستقیم و با قیمت های بسیار مناسب روانه بازار کشور های مختلف می شود.

قیمت روز مغز بادام مامایی صادراتی

قیمت روز مغز بادام مامایی صادراتی

قیمت مغز بادام مامایی با توجه به پارامترهای مختلفی تعیین می گردد که یکی از مهمترین پارامتر ها سایز مغز بادام مامایی است. بدین معنی که هر چه مغز بادام درشت تر باشد قیمت بالاتری دارد.

این مغز بادام با توجه به اندازه و کیفیت در گرید های مختلف دسته بندی می شود تا دست مشتری را برای انتخاب کالای مورد نظر باز نگه دارد.

گرید های این محصول شامل ۲A، ۳A، ۴A، ۵A و…. است تا Mini که کوچکترین سایز آن می باشد ، هر یک از این گرید ها قیمت ویژه ای دارند و گرانترین نوع آنها درجه ۵A است و به ترتیب ذکر شده در بالا ، محصولات دارای قیمت نزولی هستند.

برای مشخص شدن قیمت مغز بادام مامایی صادراتی نیاز است تا برخی ویژگی ها و پارامتر ها تعیین شود:

  • سایز
  • کیفیت
  • حجم خرید
  • نحوه تحویل بار
  • نوع بسته بندی
  • کشور مقصد

شما عزیزان با مشخص نمودن موارد فوق و تماس با کارشناسان مجموعه شادیز می توانید قیمت روز این محصول را دریافت نمایید.

تماس با ما

بادامبادام مامایی

بادام ایرانبادام ایرانیبادام شادیزبادام صادراتیبادام صادراتی ایرانبادام مامایی شادیزبادام مامایی صادراتی ایرانتولیدی بادام شادیزفروش بادامفروش بادام صادراتیفروش بادام ماماییفروش صادراتی بادام ماماییفروش ویژه بادامفروش ویژه بادام ایرانفروش ویژه بادام ماماییقیمت بادامقیمت بادام ماماییقیمت روز بادامقیمت مغز بادامقیمت مغز بادام ماماییمغز باداممغز بادام مامایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *