فروش پسته آب خندان ایران در روسیه

فروش پسته آب خندان ایران در روسیه _ انواع پسته خندان و آب خندان ایرانی فروش قابل توجهی را در بازار روسیه به خود اختصاص داده است.

فروش پسته آب خندان ایران در روسیه

فروش انواع پسته آب خندان ایران در روسیه توسط شرکت های صادر کننده فعال در حجم های بالا انجام می شود.

پسته های آب خندان و یا مکانیک خندان به دلیل داشتن قیمت ارزانتر نسبت به پسته های خندان طبیعی خریداران زیادی در کشورهای مشترک المنافع مانند روسیه دارند.

بیشترین حجم صادرات پسته به روسیه را پسته های فندقی، احمد آقایی و بادامی تشکیل می دهد.

همانطور که می دانید کشور روسیه از روابط تجاری خوبی با کشور ایران برخوردار است به همین دلیل بخشی از نیاز محصولات کشاورزی خود را از ایران تامین می کند.

روسیه یکی از بهترین مقاصد صادراتی جهت عرضه انواع پسته،کشمش، خرما و سایر خشکبار ایرانی است.

بازار روسیه یک بازار کاملا رقابتی است و تجار روسی همیشه محصولات ارزان قیمت را در حجم های عمده از ایران خریداری می نمایند.

گروه تولیدی و بازرگانی شادیز، انواع پسته خندان و آب خندان ایران را با قیمت های مناسب در بندرهای سنت پترزبورگ و آستارا خان (روسیه) ،اکتائو ( قزاقستان) ، و شهر های مسکو، روستوف و .. به بازرگانان روسی تحویل می دهد.

پسته آب خندان چیست؟

پسته آب خندان چیست؟

به انواع پسته هایی که به صورت خندان و دهان باز از درخت برداشت می شوند پسته های خندان طبیعی یا Natural Open با به اختصار NO می گویند.

در بین پسته های خندان نیز پسته هایی هستند که بر روی درخت خندان نشده اند و به صورت دهان بسته از درخت ها جمع آوری می شوند.

از پسته های دهان بسته برای دو منظور استفاده می شود:

  1. شکست پسته دهان بسته برای تولید مغز پسته
  2. آب خندان کردن پسته

در روش آب خندان پسته های دهان بسمه طی فرآیندی به وسیله آب سرد و ایجاد شوک در آن ها خندان و دهان آن ها باز می شود که اصطلاحا به آن آب خندان یا مکانیک خندان می گویند.

پسته های آب خندان در بازارهای بین المللی با نام Mechanical Open یا به اختصار MO شناخته می شوند.

این نوع پسته ها به دلیل قیمت ارزان تر نسبت به پسته های خندان طبیعی فروش بالایی در کشورهای قیمت محور مانند روسیه، قزاقستان،ترکمنستان و .. دارند.

قیمت پسته آب خندان شادیز

همانطور که گفته شد پسته های آب خندان نسبت به پسته های خندان طبیعی ارزان تر است.

قیمت پسته آب خندان نیز مانند دیگر انواع پسته با توجه به پارامترهای مختلفی تعیین می گردد. به طور مثال قیمت پسته رابطه مستقیمی با قیمت دلار دارد به همین دلیل نمی توان قیمت ثابتی را برای آن در نظر گرفت.

شما عزیزان می توانید برای اطلاع از قیمت روز پسته های آب خندان ایران در کلاس های مختلف با مدیران فروش شرکت بازرگانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

تماس با ما

 

 

پستهپسته آب خندان

پسته آب خندانپسته آب خندان ایرانپسته آب خندان در روسیهپسته آب خندان شادیزپسته ایرانپسته ایران در روسیهپسته ایرانیپسته شادیزفروش پستهفروش پسته آب خندانفروش پسته آب خندان در روسیهفروش پسته ایرانیفروش پسته در روسیهقیمت پسته آب خندان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *