فروش عمده و صادرات بادام سنگی _ بازرگانی شادیز

فروش عمده و صادرات بادام سنگی

almonds nuts isolated on a white background


فروش عمده و صادرات بادام سنگی _ بازرگانی شادیز عمده بادام سنگی درجه یک ایرانی را بصورت مستقیم به خریداران داخلی و خارجی عرضه می نماید.

فروش عمده و صادرات بادام سنگی

بادام سنگی عمده از جمله محصولاتی است که متقاضیان بسیاری خصوصا در بین تجار دارد. بادام سنگی یکی از معروف ترین انواع بادام درختی تولید شده در ایران است که به سبب داشتن کیفیت عالی و قیمت پایین تر نسبت به دیگر انواع بادام، از فروش پر رونقی برخوردار می باشد.  بادام سنگی بیشترین حجم از تولید بادام را در کشور به خود اختصاص داده است. این نوع بادام بیشتر به صورت عمده خرید و فروش می شود.

بادام سنگی همانطور که از نام آن پیداست پوست بسیار ضخیمی دارد و به سختی شکسته می شود. این نوع بادام بیشتر به صورت شکسته شده و به شکل مغز بادام برای صادرات استفاده می شود. کشورهای همسایه ایران از جمله خریداران این محصول می باشند.

معرفی بادام سنگی

بادام سنگی یکی از رایج ترین انواع بادام ایرانی است. درخت بادام سنگی به سبب سازگار بودن و نیاز آبی کم، در مناطق مختلف ایران به صورت دیم و آبی کشت می شود. بادام سنگی در استان های فارس،چهار محال بختیاری،کرمان،اصفهان،خراسان به صورت عمده تولید می گردد. البته بیشترین حجم تولید بادام سنگی متعلق به استان فارس است.

مغز بادام سنگی طعم شیرین و درصد چربی بسیار بالایی دارد. بادام های ایرانی ویژگی های بسیار فراوانی دارند که سبب افزایش تقاضای آن ها شده است به طور مثال بادام های ایرانی برخلاف بادام های خارجی که تراریخته هستند کاملا طبیعی می باشند و هیچ گونه تغییرات ژنتیکی بر روی آن ها انجام نشده است. بادام های ایرانی هم چنین طعم لذیذ و درصد چربی بالایی دارند.

بادام سنگی علاوه بر کیفیت بالا و طعم خوب،قیمت پایین تری نسبت به سایر انواع بادام درختی دارد. قیمت مناسب در کنار کیفیت عالی سبب افزایش فروش و تقاضای این نوع بادام شده است. از مغز بادام سنگی به صورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها و در صنایع دارویی،آرایشی،بهداشتی و صنایع روغن گیری استفاده می شود.

شرکت بازرگانی شادیز از طریق ارتباط مستقیم با تولید کنندگان اصلی بادام در کشور، انواع بادام درختی را در حجم های بالا و به صورت مستقیم به خریداران داخلی و خارجی عرضه می نماید.

در صورت تمایل به خرید محصول و دریافت اطلاعات بیشتر با مدیر فروش مجموعه شادیز در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

بادام سنگی

صادرات عمده بادام سنگیفروش عمده و صادرات بادامفروش عمده و صادرات بادام سنگیفروش و صادرات بادام سنگی عمده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *