فروشنده و صادر کننده بادام مامایی _ شرکت بازرگانی شادیز

فروشنده و صادر کننده بادام مامایی

فروشنده و صادر کننده بادام مامایی _ شرکت بازرگانی شادیز از مراکز اصلی فروش و صادرات مستقیم بادام مامایی در ایران به شمار می رود.

فروشنده و صادر کننده بادام مامایی

بادام مامایی یکی از نمونه های بادام درختی تولید شده در ایران است که به سبب داشتن مغز خوش طعم و ارزش غذایی فراوان به کشورهای دیگر نیز صادر می گردد. شرکت بازرگانی شادیز فروشنده و صادرکننده عمده مغز بادام مامایی است و توان تامین انواع بادام مرغوب ایرانی برای مشتریان در نقاط مختلف را دارد.

چنانچه شما تمایل به خرید این محصول و صادرات آن به کشورهای مختلف مانند هند،ترکیه،روسیه و .. را دارید می توانید با شرکت بازرگانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

بادام مامایی چیست و چه مشخصاتی دارد؟

بادام مامایی یکی از بهترین و با کیفیت ترین انواع بادام های ایرانی است. این بادام پوست بسیار ضخیم و مستحکمی دارد و به سختی شکسته می شود از این رو بیشتر به شکل مغز بادام به کشورهای مختلف صادر می گردد. مغز بادام مامایی رنگ روشن،چربی فراوان،ارزش غذایی بالا و طعم بسیار شیرینی دارد. بادام مامایی تنها بادامی است که مغز آن صد در صد شیرین است و تلخی ندارد.

مهم ترین ویژگی های بادام مامایی عبارتند از:

طعم شیرین

چربی فراوان

درصد دوقلویی بالا

رنگ روشن مغز

مناسب جهت مصارف آجیلی

مناسب برای صادرات

عرضه و تقاضای بالا

ارزش تغذیه ای فراوان

بادام مامایی بومی استان چهار محال بختیاری و شهرکرد است و تنها در این استان و در مناطق حاشیه زاینده رود مانند شهرستان سامان و بن تولید می گردد. بادام مامایی از ارقام دیر گل است اما میوه ی آن زود رس می باشد. زمان برداشت میوه این درخت اوایل شهریور ماه می باشد.

بادام مامایی تجاری ترین نوع بادام ایرانی است و در سالهای اخیر از میزان فروش و صادرات پر رونقی برخوردار بوده است. برخلاف بازار پر رونق صادراتی این محصول مصرف داخلی چندانی ندارد دلیل آن هم این است که بادام مامایی هنوز به طور کامل در بین مردم شناخته نشده است و از طرفی نیز قیمت بالایی دارد.

کشورهای مقصد صادرات بادام مامایی

بیشترین حجم از صادرات بادام مامایی ایران به کشور هند است به صورتی که حدود ۸۰ درصد بادام مامایی ایران به این کشور صادر می گردد. اما بادام مامایی در کشورهای دیگر نیز خواهان بسیاری دارد که عبارتند از:

ترکیه

روسیه

کشورهای عربی

کشورهای اروپایی

بادام مامایی یک محصول جدید و با کیفیت است و حدود ۲۰ سال است که به صورت جدی به تولید انبوه رسیده است. مقاومت بالای درخت بادام مامایی در برابر آفات و بیماری ها و تولید میوه با کیفیت سبب افزایش تمایل کشاورزان به کشت این محصول شده است.

شرکت بازرگانی شادیز در زمینه فروش و صادرات مستقیم بادام مامایی و دیگر انواع بادام ایرانی در کشور فعالیت می کند. مجموعه شادیز آماده همکاری با تجار داخلی و تجارت بادام با مشتریان خارجی می باشد.

هم اکنون جهت خرید،فروش و صادرات این محصول با ما در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

Uncategorized @fa

صادر کننده و فروشنده بادامفروشنده و صادر کننده بادام مامایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *