قیمت پسته اکبری انار و کرمان _ بازرگانی خشکبار شادیز

قیمت پسته اکبری انار و کرمان

قیمت پسته اکبری انار و کرمان _ بازرگانی خشکبار شادیز پسته اکبری مرغوب انار کرمان را بصورت مستقیم و با قیمت فوق العاده به فروش می رساند.

قیمت پسته اکبری انار و کرمان

انار یکی از شهرستان های استان کرمان و قطب تولید پسته در این استان است . بیشترین سطح زیر کشت پسته در این منطقه متعلق به رقم اکبری است البته دیگر انواع پسته مانند احمد آقایی،کله قوچی و پسته فندقی نیز در حجم های پایین تر در این شهرستان تولید می گردد.

پسته اکبری انار بسیار درشت است و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد از این رو مورد توجه تجار و بازرگانان قرار گرفته است. قیمت پسته اکبری انار با توجه به نوع و کیفیت بالا گران تر است. لذا مشتریان محترم می توانند از طریق تماس با کارشناسان مجموعه شادیز قیمت روز پسته اکبری انار را دریافت نمایند.

معرفی پسته اکبری

پسته اکبری یکی از معروف ترین پسته های آجیلی تولید شده در کشور است. رقم اکبری در برخی از شهرهای ایران مانند رفسنجان،انار و سیرجان کشت می شود. این پسته ظاهری بسیار درشت،لوکس و کشیده ای دارد و با نام تجاری super long در بازارهای بین المللی شناخته می شود.

انس پسته اکبری پایین است و تعداد دانه کمی در یک کیلوگرم دارد که نشان دهنده درشتی آن می باشد. پسته اکبری در دو نوع یک بر چاک و دو بر چاک در بازار موجود می باشد. از پسته اکبری بیشتر به صورت آجیلی و برای صادرات به کشورهای کیفیت محور مانند کشورهای عربی استفاده می شود.

پوست استخوانی این پسته کرم تیره و مغز آن بنفش مایل به قهوه ای است. پسته اکبری هم چنین مغز کشیده و بسیار خوش طعمی دارد که سبب افزایش شهرت آن در بازار های جهانی شده است.پسته اکبری گران قیمت ترین  و درشت ترین پسته تولید شده در ایران است و از نظر تجاری نیز ارزش بالایی دارد.

فروش پسته اکبری انار در شرکت بازرگانی شادیز

مجموعه بازرگانی شادیز با تامین انواع پسته درجه یک انار، یکی از معتبرترین و بزرگترین تامین کنندگان پسته در داخل ایران به شمار می رود. این مجموعه انواع پسته مرغوب ایرانی از جمله پسته اکبری انار را بصورت مستقیم، با بهترین کیفیت و قیمت  در حجم های بالا به فروش می رساند.

هم اکنون جهت سفارش محصول و دریافت مشاوره با مدیر فروش این مجموعه در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

پسته اکبری

پسته اکبری انار و کرمانقیمت پسته اکبری انارقیمت پسته اکبری انار و کرمانقیمت پسته انار و کرمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *