خرید انواع بادام درختی خام _شرکت بازرگانی شادیز

خرید انواع بادام درختی خام

خرید انواع بادام درختی خام _شرکت بازرگانی شادیز انواع مرغوب بادام درختی را بصورت عمده و بدون واسطه به خریداران عزیز در سراسر کشور عرضه می نماید.

خرید انواع بادام درختی خام

بادام درختی از مغذی ترین انواع خشکبارهای ایرانی است که از آن بصورت خام و شور در انواع آجیل ها و در صنایع دارویی،آرایشی و به داشتی استفاده می شود مهم ترین انواع بادام درختی عبارتند از بادام سنگی،بادام مامایی و بادام پوست کاغذی هر یک از انواع بادام خصوصیات و ویژگی های جداگانه ای دارند و از نظر درصد مغز و قیمت با یکدیگر متفاوت می باشند.

بادام از درختان سازگار و مقاوم در برابر کم آبی است به همین دلیل در نقاط مختلف ایران مانند استان فا رس،چهار محال بختیاری،کرمان و آذربایجان شرقی بصورت دیم نیز کشت می شود. مغز بادام طعم شیرین و درصد چربی بالایی دارد مغز بادام منبع خوبی از انواع مواد مغذی و املاح معدنی است که به حفظ سلامتی بدن و پیشگیری از بیماری ها کمک می کند مغز بادام با یک پوست نازک قهوه ای رنگ پوشیده شده و از دو لپه سفید رنگ و روغنی تشکیل شده است.

روغن بادام را جهت مصارف مختلف خوراکی و موضعی از آن استخراج می نمایند روغن بادام اصل از انواع گران قیمت روغن های گیاهی است خرید و فروش بادام چه بصورت عمده و چه جزئی در بازارهای سراسر کشور از رونق بالایی بر خوردار است بادام از جمله خشکبارهایی است که در تمام فصول سال در بازار موجود می باشد.

بازرگانی شادیز انواع بادام درجه یک ایرانی را بواسطه ی همکاری با تولید کنندگان معتبر در سطح ایران بصورت دست اول و با قیمت مناسب به خریداران عزیز ارائه می نماید.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین دریافت قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام

خرید انواع بادام خامخرید انواع بادام درختیخرید بادام درختی خام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *