خرید بادام درختی خام ایرانی _بازرگانی شادیز

خرید بادام درختی خام

خرید بادام درختی خام ایرانی _بازرگانی شادیز توزیع کننده انواع بادام خام درختی بصورت عمده در ایران می باشد بادام یکی از پر مصزف ترین انواع خشکبار ایرانی است.

خرید بادام درختی خام

خرید بادام درختی خام و درجه یک ایرانی را می توانید بصورت مستقیم از مجموعه شادیز انجام دهید خشکبار شادیز با توجه به نیاز مشتریان انواع بادام درختی خام و با پوست را بصورت مستقیم از باغدار تهیه و در اختیار مشتریان قرار می دهد کارشناسان ما تازه ترین و با کیفیت ترین محصولات را برای شما در هر حجمی فراهم می نمایند با خرید مستقیم  از باغدار می توانید محصولات مرغوب را با قیمت مناسب خریداری نمایید.

بادام درختی و انواع آن

بادام درختی از عمده محصولات تولید شده در ایران است که در انواع مختلف بصورت مغز و با پوست در بازار به فروش می رسد بادام درختی انواع مختلفی دارد که عبارتند از بادام سنگی،بادام مامایی و بادام منقی . درخت بادام از درختان سازگار با آب و هوای گرمسیری و خشک است و مقاومت بالایی در برابر خشکی دارد از این رو در رطوبت کم و در زمین ای کشت دیم نیز رشد می کند بادام خام سرشار از انواع مواد مغذی و املاح معدنی است که به تقویت و حفظ سلامتی بدن کمک می کند از مغز بادام بصورت خام،شور،خلال شده و پودر در تهیه ی انواع غذاها استفاده می شود بادام عضو ثابت آجیل های ایرانی است و طعم بسیار دلپذیری دارد قیمت بادام با توجه به نوع ،درصد و کیفیت مغز،درشتی و ریزی هم چنین تازگی آن محاسبه می شود قیمت بادام با پوست با توجه به درصد مغز آن متفاوت است هم چنین قیمت خرید بادام بصورت عمده و خرد نیز با هم متفاوت می باشد.

بازرگانی شادیز انواع بادام درختی را بصورت خام و عمده به مشتریان ارائه می دهد کلیه ی محصولات با درجه کیفی بالا و قیمت مناسب به مشتریان عرضه می گردد .

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول و دریافت قیمت ها از طریق راه های ارتباطی با ما تماس بگیرید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام

خرید بادام خامخرید بادام خام ایرانیخرید بادام درختی ایرانیخرید بادام درختی خام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *