خرید عمده بادام خام _ شرکت خشکبار شادیز

خرید عمده بادام خام

خرید عمده بادام خام _ شرکت خشکبار شادیز انواع بادام خام درختی را بصورت عمده با قیمت مناسب و کیفیت عالی به خریداران عرضه می نماید.

خرید عمده بادام خام

بادام یکی از پر طرفدار ترین خشکبارها و آجیل های ایرانی است که از آن در مصارف مختلف خوراکی و در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی استفاده می شود درخت بادام در مناطق گرمسیری و خشک رشد می کند درخت بادام به دلیل سازگاری و مقاومت بالا در برابر کم آبی در مناطق مختلف ایران بصورت دیم نیز کشت می شود.

بادام منبع خوبی از انواع مواد مغذی مانند ویتامین،پروتئین،آنتی اکسیدان و املاح معدنی مانند آهن،کلسیم،پتاسیم،منیزیم و فیبر است که به تقویت و حفظ سلامتی بدن هم چنین پیشگیری از بیماری ها کمک می کند مغز بادام چربی بسیار فراوانی دارد به صورتی که بیش از نیمی از آن از روغن تشکیل شده است البته چربی موجود در بادام از نوع مفید است و به کاهش کلسترول خون کمک می کند.

معروف ترین انواع بادام درختی عبارتند از بادام سنگی،بادام مامایی و بادام منقا از انواع بادام بصورت خام،شور و بو داده در آجیل ها استفاده می شود بادام های درختی چه بصورت عمده و چه جزئی میزان خرید و فروش پر رونقی دارند و بصورت مغز و با پوست در بازارهای سراسر کشور به فروش می رسند.

شرکت خشکبار شادیز مرغوب ترین انواع بادام درختی را بصورت خام و دست اول با قیمت و کیفیت مناسب به مشتریان عزیز در سراسر کشور ارائه می نماید شادیز همواره آماده ی ارائه بهترین محصولات و خدمات به مشتریان عزیز در سراسر کشور می باشد.

جهت خرید و یا فروش محصول از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

با تشکر از بازدید و همراهی همیشگی شما دوستان عزیز

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام

خرید بادام خامخرید عمده بادامخرید عمده بادام خامعمده بادام خام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *