فروش انواع پسته کرمان _ شرکت تجاری شادیز

فروش انواع پسته کرمان

فروش انواع پسته کرمان _ شرکت تجاری شادیز انواع مرغوب پسته کرمان را بصورت مستقیم از تولید کننده به مشتریان عزیز در سراسر کشور عرضه می نماید.

فروش انواع پسته کرمان

کرمان از قطب های بزرگ و اصلی تولید و فروش انواع پسته در ایران می باشد کشت پسته در کرمان به سال های بسیار دور باز می گردد این استان با برخورداری از شرایط آب و هوایی خوب انواع پسته را با درجه کیفی بالا در ایران تولید می نماید بیشترین حجم از تولید پسته در کرمان متعلق به شهرستان رفسنجان و پس از آن شهرهای سیرجان،انار،زرند،رابر،شهر بابک و بافت می باشد.

مهم ترین ارقام پسته کشت شده در این استان شامل پسته اکبری،پسته احمد آقایی،پسته کله قوچی و پسته فندقی می باشد انواع پسته در انس های متنوع در مناطق مختلف این استان بصورت عمده کشت می شود و پس از برداشت به بازارهای داخلی و کشورهای مختلف اروپایی،عربی و حوزه ی خلیج فارس صادر می گردد.

پسته تولید شده در کرمان از نظر طعم،ظاهر و چربی مفید بسیار مرغوب می باشد سال های زیادی است که پسته کرمان به عنوان بهترین پسته تولید شده در ایران به بازارهای خارجی صادر می گردد پسته گونه ای گیاهی است که خواص تغذیه ای و درمانی فراوانی دارد از انواع پسته بصورت خام و شور در آجیل استفاده می شود پسته های ایرانی تنوع بسیار زیادی دارند و در یک دسته بندی کلی به دو گروه پسته فندقی و پسته بادامی تقسیم می شوند پسته هایی که ظاهر کشیده و بلند دارند از ارقام بادامی به شمار می روند مانند رقم احمد آقایی و اکبری .پسته هایی که شکلی گرد و کروی دارند نیز جزو ارقام فندقی می باشند مانند پسته کله قوچی و فندقی.

شرکت تجاری شادیز مرغوب ترین انواع پسته تولید شده در کرمان را بصورت خام و بدون واسطه به مشتریان عزیز ارائه می دهد محصولات شادیز با توجه به نیاز مشتریان بصورت مستقیم از تولید کننده تهیه و در اختیار مشتریان قرار داده می شود.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

انواع پسته کرمانفروش انواع پسته کرمانفروش پسته کرمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *