فروش عمده گردو مراغه _ مجموعه خشکبار شادیز

فروش عمده گردو مراغه

فروش عمده گردو مراغه _ مجموعه خشکبار شادیز گردوی تولیدی مراغه را بصورت عمده با قیمت و کیفیت مناسب به خریداران عزیز عرضه می نماید.

فروش عمده گردو مراغه

گردوی تولید شده در مراغه یکی از با کیفیت ترین گردوهای ایرانی است که به دلیل دارا بودن پوست نازک،مغز سفید و پر چرب میزان عرضه و تقاضای بالایی دارد.

شهرستان مراغه از بزرگ ترین قطب های تولید و فروش گردو در استان آذربایجان شرقی است گردوی مراغه به دلیل زود بازدهی و مقاومت بالا در برابر سرما هم چنین کیفیت عالی جزو ژنوتیپپ های برتر گردو به شمار می آید مغز گردوی مراغه بسیار درشت و خوش طعم می باشد گردوی تولید شده در مراغه به دلیل کیفیت بالا علاوه بر بازارهای داخلی به کشورهای خارجی نیز صادر می گردد .

گردوی مراغه چه بصورت عمده و چه جزئی از میزان خرید و فروش پر رونقی برخوردار است شرکت بازرگانی شادیز بواسطه ی همکاری با تولید کنندگان اصلی این محصول بهترین گردوی مراغه را بصورت مستقیم و بدون واسطه به خریداران عزیز ارائه می نماید.

گردو از میوه های بسیار ارزشمند است که علاوه بر مصارف خوراکی از آن در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی نیز استفاده می شود مغز گردو را غذای مغز می نامند زیرا حاوی مقادیر زیادی اسیدهای چرب امگا۳ است که به بهبود عملکرد مغز و تقویت حافظه کمک می کند مصرف گردو سبب استحکام استخوان ها و دندان ها،بهبود عملکرد قلب و مغز و پیشگیری از بیماری های مختلف قلبی عروقی،دیابت،سرطان،فشار خون و چربی خون می شود.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش این محصول از طریق راه های ارتباطی زیر با مشاورین شادیز تماس حاصل فرمایید.

همواره با شما هستیم از مرکز خشکبار شادیز

با تشکر از بازدید و همراهی همیشگی شما دوستان عزیز

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

عمده گردو مراغهفروش عمده گردو مراغهفروش گردو مراغه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *