فروش بادام مامایی عمده _شرکت بازرگانی شادیز

فروش بادام مامایی عمده

فروش بادام مامایی عمده _شرکت بازرگانی شادیز بادام مامایی درجه یک و خام را بصورت عمده و بدون واسطه به خریداران عزیز عرضه می نماید.

فروش بادام مامایی عمده

بادام مامایی از مرغوب ترین انواع بادام درختی است این بادام بومی استان چهار محال بختیاری و نواحی حاشیه زاینده است بادام مامایی از نظر رنگ،طعم و میزان چربی از برترین بادام های ایرانی است .

بادام مامایی پوست چوبی بسیار سخت و ضخیمی دارد و به سختی شکسته می شود مغز این بادام درشت است و رنگ روشنی دارد مغز بادام مامایی طعم شیرینی دارد و از آن بصورت خام و شور در انواع آجیل ها استفاده می شود.

بادام مامایی از ارقام دیر گل است اما میوه ی آن زود رس می باشد از بادام مامایی جهت صادرات به کشورهایی مانند هند،ترکیه و روسیه استفاده می شود حدود ۹۰ درصد بادام مامایی کشور صادر می گردد این بادام مصرف داخلی پایینی دارد زیرا هم قیمت بالایی دارد و هم هنوز در ایران ناشناخته است.

میزان مغز بادام مامایی از بادام سنگی بیشتر است و به طور طبیعی درصد دو قلویی بالایی دارد بادام مامایی با پوست را به مدت ۸ سال و مغز آن را به مدت یک سال می توان نگهداری کرد.

این بادام خواص تغذیه ای و درمانی فراوانی دارد که به حفظ سلامتی بدن و تقویت آن کمک می کند مصرف بادام مامایی به بهبود عملکرد مغز و قلب کمک می کند و از بیماری های قلبی،مغزی،فشار خون،پوکی استخوان،آلزایمر و سرطان پیشگیری می نماید.

شرکت بازرگانی شادیز مرغوب ترین بادام مامایی را بصورت عمده و بدون واسطه به مشتریان عزیز ارائه می دهد کلیه محصولات بصورت خام و با پوست عرضه می گردد.

جهت خرید و یا فروش محصول هم چنین آگاهی از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام مامایی

بادام مامایی عمدهعمده بادام ماماییفروش بادام ماماییفروش بادام مامایی عمده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *