خرید و فروش عمده بادام سنگی _ خشکبار شادیز

خرید و فروش عمده بادام سنگی

خرید و فروش عمده بادام سنگی _ خشکبار شادیز بزرگ ترین تامین کننده بادام سنگی بدون واسطه در ایران می باشد بادام سنگی از رایج ترین انواع بادام در ایران است.

خرید و فروش عمده بادام سنگی

بادام سنگی یکی از رایج ترین انواع بادام درختی است و مصرف بسیار بالایی دارد به همین دلیل بصورت عمده خرید و فروش می شود از طرفی قیمت بادام سنگی از سایر انواع بادام پایین تر است به همین دلیل میزان فروش بالایی دارد.

بادام سنگی پوست چوبی بسیار سخت و محکمی دارد و به سختی شکسته می شود مغز این بادام طعم شیرین و درصد چربی بسیار بالایی دارد از مغز بادام سنگی بیشتر بصورت خام و شور در انواع آجیل و برای تهیه روغن از آن استفاده می شود بادام سنگی به دلیل دارا بودن پوست ضخیم زمان ماندگاری بالاتری دارد و انبارداری آن آسان است.

درخت بادام سنگی مقاومت بالایی در برابر کم آبی و خشکی دارد به همین دلیل در اکثر نقاط ایران بصورت دیم کشت می شود بادام در مناطق گرمسیری در نقاط مختلف ایران مانند استان چهارمحال بختیاری و استان فا رس تولید می گردد.

فروش بادام سنگی به دو صورت مغز و با پوست در بازار های کشور انجام می شود بادام از خشکبارهایی است که در تمام فصول سال در بازار یافت می شود.

از مغز بادام علاوه بر مصارف خوراکی در تولید صابون و در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی نیز استفاده می شود.

مغز بادام منبعی غنی از انواع ویتامین،پروتئین،آنتی اکسیدان و املاح معدنی مانند آهن،کلسیم،پتاسیم،منیزیم و فیبر است که به تقویت بدن و پیشگیری از بیماری ها کمک می کند.

مشتریان عزیز می توانند مرعوب ترین بادام سنگی را بصورت عمده و با قیمت مناسب از مجموعه شادیز خریداری نمایند کلیه ی محصولات بصورت خام و با درجه کیفی بالا به مشتریان عزیز ارائه می گردد.

جهت خرید و یا فروش محصول هم چنین اطلاع از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس بگیرید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

بادام سنگی

خرید فروش بادام سنگیخرید و فروش بادام سنگیخرید و فروش عمده بادام سنگی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *