پخش پسته رفسنجان بصورت عمده _بازرگانی شادیز

پخش پسته رفسنجان

پخش پسته رفسنجان بصورت عمده _بازرگانی شادیز در زمینه ی تهیه و پخش پسته رفسنجان بصورت مستقیم از باغدار در ایران فعالیت می نماید.

پخش پسته رفسنجان

شهرستان رفسنجان از اصلی ترین قطب های تولید و فروش انواع پسته در استان کرمان و ایران می باشد پسته های تولید شده در رفسنجان به دلیل برخورداری از آب و هوای مناسب با کیفیت بسیار بالایی تولید می شوند انواع مختلف پسته اکبری،پسته احمد آقایی،پسته کله قوچی و پسته فندقی بصورت عمده و در انس های مختلف در این شهرستان کشت می شود از مهم ترین مشخصه های پسته رفسنجان می توان به طعم بی نظیر و ظاهر لوکس آن ها اشاره کرد پسته رفسنجان به دلیل کیفیت بالا به کشورهای مختلف اروپایی و کشورهای عربی صادر می گردد .

شرکت بازرگانی شادیز از معتبرترین مراکز پخش پسته در ایران است مجموعه شادیز با توجه به نیاز مشتریان محصول پسته را بصورت مستقیم از باغدار و بدو ن واسطه در اختیار مشتریان قرار می دهد .

پسته گونه ای گیاهی است که خواص تغذیه ای و درمانی فراوانی دارد از پسته بصورت خام و شور در انواع آجیل ها استفاده می شود پسته های ایرانی تنوع و کیفیت بالایی دارد و به دو دسته کلی پسته های فندقی و پسته های بادامی تقسیم می شوند پسته های فندقی ظاهری گرد دارند مانند پسته کله قوچی اما پسته های بادامی شکلی کشیده و بلند دارند مانند پسته اکبری .انواع پسته بصورت مغز و یا با پوست در بازارهای سراسر کشور به فروش می رسد.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین آگاهی از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

شادیز همواره آماده ی ارائه بهترین محصولات به مشتریان و همکاری با تولید کنندگان این محصول در کشور می باشد.

جهت خرید و یا فروش محصول با ما تماس بگیرید.

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

پخش عمده پسته رفسنجانخش پسته رفسنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *