خرید عمده گردو درجه یک _شرکت خشکبار شادیز

خرید عمده گردو

خرید عمده گردو درجه یک _شرکت خشکبار شادیز انواع گردوی درجه یک ایرانی را بصورت عمده با مناسب ترین قیمت در سراسر ایران به فروش می رساند.

خرید عمده گردو

گردو یکی از خشکبارهای بسیار مغذی است که از آن در مصارف مختلف خوراکی و در صنایع دارویی آرایشی و بهداشتی نیز استفاده می شود گردو یکی از پر مصرف ترین میوه های ایرانی است به همین دلیل بصورت عمده خرید و فروش می شود گردوهای ایرانی از نظر طعم،مزه و روغن دهی بسیار مرغوب می باشند گردو به دو صورت مغز و با پوست در بازارهای سراسر کشور موجود می باشند.

گردو منبع خوبی از انواع مواد مغذی و املاح معدنی مانند ویتامین،پروتئین،کلسیم،آهن،پتاسیم و … است که به تقویت بدن و پیشگیری از بیماری ها کمک می کند مغز گردو سرشار از اسیدهای چرب امگا۳ است که به بهبود عملکرد مغز و تقویت حافظه کمک می کند.

انواع گردو در ایران عبارتند از گردو سنگی،گردو کاغذی،گردو نوک کلاغی،گردو خوشه ای،گردو سوزنی و گردو ماکویی. هر یک ز انواع گردو از نظر میزان مغز و قیمت با یکدیگر متفاوت می باشند انواع گردو چه بصورت عمده و چه جزئی میزان عرضه و تقاضای بالایی دارند اما خرید گردو بصورت عمده چون قیمت مناسب تری داری بسیار بیشتر می باشد چه بسا که آن را بصورت مستقیم از تولید کننده خریداری نماییم.

شرکت خشکبار شادیز با توجه به نیاز مشتریان،انواع گردوی ایرانی درجه یک را بصورت مستقیم از تولید کننده تهیه و در اختیار مشتریان قرار می دهد متقاضیان عزیز می توانند محصول خود را با بهترین قیمت و کیفیت از مجموعه شادیز خریداری نمایند.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین آگاهی از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

مرکز بزرگ خشکبار شادیز همواره آماده ی ارائه بهترین محصولات و خدمات به مشتریان عزیز می باشد.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

گردو

خرید عمده گردوخرید عمده گردو درجه یکخرید گردو درجه یکخرید گردو عمدهعمده گردوعمده گردو درجه یک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *