خرید عمده گردو ایرانی درجه یک _بازرگانی شادیز

خرید عمده گردو ایرانی

walnut and a cracked walnut isolated on the white background with clipping past


خرید عمده گردو ایرانی درجه یک _بازرگانی شادیز گردو درجه یک ایرانی را بصورت عمده به فروش می رساند گردو از پر کاربرد ترین خشکبارهای ایرانی است.

خرید عمده گردو ایرانی

گردو یکی از مغذی ترین و پر مصرف ترین انواع خشکبار است که از آن در مصارف مختلف خوراکی و در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی نیز استفاده می شود مغز گردو از پر چرب ترین مغزهای خوراکی است البته چربی موجود در گردو از نوع مفید است و سبب کاهش کلسترول خون می شود جالب است بدانید که پروتئین موجود در گردو با پروتئین گوشت ماهی نیز برابری می کند.

گردوهای ایرانی انواع مختلفی دارند که عبارتند از گردو سنگی،گردو کاغذی،گردو سوزنی،گردو خوشه ای،گردو نوک کلاغی و گردو ماکویی .گردو در بازارهای ایرانی بصورت مغز و یا با پوست خرید و فروش می شود گردو به دلیل مصرف بالا بیشتر بصورت عمده خرید و فروش می شود البته خرید گردو بصورت عمده بسیار مقرون به صرفه تر نیز می باشد گردوهای ایرانی از نظر طعم،مزه و روغن دهی بسیار مرغوب می باشند کشور ایران از بزرگ ترین تولید کنندگان گردو در دنیا است که مقام سوم را به خود اختصاص داده است.

گردو از درختان بسیار بلند و گسترده است که در مناطق معتدل و نیمه معتدل رشد می کند استان های فارس،کرمان،همدان،آذربایجان شرقی،آذربایجان غربی و خراسان از بزرگ ترین مناطق تولید کننده گردو در ایران هستند.

بازرگانی شادیز بواسطه ی همکاری با تولید کنندگان معتبر این محصول را بصورت عمده و بدون واسطه به مشتریان عزیز عرضه می نماید کلیه ی محصولات با قیمت مناسب و کیفیت عالی به خریداران ارائه می گردد.

اگر شما هم قصد خرید و یا فروش این محصول را دارید می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

خرید عمده گردو ایرانیخرید گردو ایرانیخرید گردو ایرانی درجه یکخرید گردو عمدهعمده گردو ایرانیعمده گردو درجه یک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *