خرید بادام درختی از باغدار _شرکت خشکبار شادیز

خرید بادام درختی از باغدار

خرید بادام درختی از باغدار _شرکت خشکبار شادیز انواع بادام درختی درجه یک را بصورت مستقیم از باغدار و بدون واسطه در اختیار مشتریان قرار می دهد.

خرید بادام درختی از باغدار

بادام درختی از پر مصرف ترین انواع خشکبار ایرانی است که از آن در مصارف مختلف خوراکی و در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی استفاده می شود بادام از درختان مقاوم در برابر کم آبی است از این رو در زمین های کشت دیم نیز در نقاط مختلف ایران کشت می شود بادام میوه ای دو پوسته ای است یک پوست سبز و کرکی مانند که به تدریج خشک می شود و یک پوست سخت و چوبی که مغز بادام درون آن قرار دارد مغز بادام با یک پوست نازک قهوه ای رنگ پوشیده شده و از دو لپه سفید و روغنی تشکیل شده است .

از مغز بادام بصورت خام و شور در انواع اجیل ها استفاده می شود بادام منبعی غنی از انواع ویتامین ها،پروتئین،آنتی اکسیدان و املاح معدنی مانند کلسیم،پتاسیم،آهن،فیبر و منیزیم است که به تقویت و حفظ سلامتی بدن کمک می کند بادام به دو صورت مغز و با پوست در بازارهای سراسر کشور به فروش می رسد انواع بادام درختی عبارتند از بادام سنگی،بادام مامایی،بادام کاغذی و بادام محب. هر یک از انواع بادام از نظر میزان مغز و قیمت با یکدیگر متفاوت می باشند.

شرکت خشکبار شادیز مرغوب ترین بادام درختی را بصورت مستقیم از تولید کننده و بدون واسطه به مشتریان عزیز در سراسر کشور عرضه می نماید بادام های که توسط مجموعه شادیز ارائه می شود بسیار خوش طعم و درشت می باشد کلیه ی محصولات بصورت عمده و خام عرضه می کردد.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین آگاهی از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام

خرید بادام از باغدارخرید بادام دختی از باغدارخرید بادام درختی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *