خریدار عمده بادام درختی _شرکت بازرگانی شادیز

خریدار عمده بادام

خریدار عمده بادام درختی _شرکت بازرگانی شادیز جهت تامین هر چه بیشتر محصولات مورد نیاز مشتریان، تولیدات مرغوب باغداران را به صورت نقدی خریداری می نماید.

خریدار عمده بادام

بادام از جمله مغزهای بسیار پر طرفدار و خوش طعم ایرانی است که از آن بصورت های مختلف خام،شور،خلال شده و پودر در تهیه ی انواع غذاهای خوراکی و در صنایع دارویی آرایشی و بهداشتی نیز استفاده می شود.

بازرگانی شادیز در زمینه ی خرید و فروش بادام درختی در ایران بصورت عمده فعالیت می کند و همواره آماده ی همکاری با تولید کنندگان این محصول و ارائه آن به مشتریان عزیز می باشد.

انواع بادام درختی

بادام از درختان مقاوم در برابر کم آبی است به همین دلیل در مناطق مختلف ایران بصورت دیم نیز کشت می شود بادام در مناطق گرمسیری و خشک به خوبی رشد می کند.بادام درختی از خشکبارهایی است که در تمام فصول سال در بازار موجود می باشد و بصورت مغز و با پوست خرید و فروش می شود و همواره متقاضیان زیادی دارد.

معروف ترین انواع بادام درختی عبارتند از بادام سنگی،بادام مامایی و بادام پوست کاغذی. هریک از انواع بادام خصوصیات و ویژگی های جداگانه ای دارند و از نظر میزان مغز و قیمت با یکدیگر متفاوت می باشند .

قیمت خرید بادام

به طور کلی قیمت بادام درختی با توجه به میزان مغز و مرغوبیت آن محاسبه می شود هر چه مغز بادام درشت تر و خوش طعم تر باشد قیمت بالاتری دارد قیمت خرید بادام بصورت عمده و جزئی با یکدیگر متفاوت است و البته که خرید عمده آن بسیار مقرون به صرفه تر می باشد.

تولید کنندگان و مشتریان عزیزی که قصد خرید و یا فروش این محصول را دارند می توانند از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایند.

همواره با شما هستیم از مرکز خشکبار شادیز

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

بادام

خریدار بادام درختیخریدار بادام عمدهخریدار عمده بادامخریدار عمده بادام درختی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *