فروش بادام مامایی شهرکرد _بازرگانی شادیز

فروش بادام مامایی شهرکرد

فروش بادام مامایی شهرکرد _بازرگانی شادیز بادام مامایی شهرکرد را با کیفیت مناسب به مشتریان ارائه می دهد بادام مامایی از مرغوب ترین بادام های درختی است.

فروش بادام مامایی شهرکرد

بادام مامایی یکی از با کیفیت ترین بادام های تولید شده در شهرکرد و در مناطق حاشیه زاینده رود می باشد بادام مامایی تنها در استان چهار محال بختیاری بصورت عمده کشت می شود شهرکرد به عنوان مرکز این استان قطب بزرگ فروش بادام مامایی در ایران است.

بادام مامایی پوست بسیار سخت و مستحکمی دارد مغز بادام مامایی طعم شیرین و رنگ روشنی دارد از مغز بادام مامایی بصورت خام و شور در انواع آجیل ها و در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی نیز استفاده می شود.

بادام مامایی از ارقام دیر گل است اما میوه ی آن زود رس می باشد مغز بادام مامایی خواص مغذی و چربی فراوانی دارد البته چربی موجود در بادام از نوع مفید است و سبب کاهش کلسترول خون می شود بادام مامایی با پوست را می توان به مدت ۸ سال و مغز ان را به مدت یک سال نگهداری کرد.

بادام مامایی از ارقام صادراتی است به صورتی که بیشترین حجم از بادام مامایی کشور به کشورهای مختلف مانند هند و ترکیه صادر می گردد و در ایران مصرف پایینی دارد چون این بادام هنوز در ایران ناشناخته است.

بازرگانی شادیز بواسطه ی همکاری با تولید کنندگان اصلی این محصول مرغوب ترین بادام مامایی را بصورت مستقیم از تولید کننده و با قیمت مناسب به مشتریان ارائه می نماید محصولات شادیز بصورت عمده و خام عرضه می گردد.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین آگاهی از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

همواره با شما هستیم از مرکز خشکبار شادیز

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام مامایی

بادام مامایی شهرکردفروش بادام ماماییفروش بادام مامایی شهرکرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *