فروش پسته خام دامغان _شرکت بازرگانی شادیز

فروش پسته خام دامغان

فروش پسته خام دامغان _شرکت بازرگانی شادیز پسته دامغان را بصورت خام با کیفیت و قیمت مناسب به مشتریان عزیز در سراسر کشور ارائه می نماید.

فروش پسته خام دامغان

فروش پسته دامغان به عنوان مرغوب ترین و خوش طعم ترین پسته تولید شده در استان سمنان و ایران از رونق بالایی برخوردار است شهرستان دامغان یکی از بزرگ ترین قطب های تولید کننده پسته در سمنان است که با برخورداری از آب و هوا و خاک خوب محل مناسبی برای کشت و پرورش انواع پسته در ایران است پنج نوع پسته تجاری معروف بصورت عمده در این منطقه کشت می شود که عبارتند از پسته اکبری،پسته شاه پسند،پسته احمد آقایی،پسته کله قوچی و پسته فندقی.

پسته شاه پسند از ارقام بومی کشت شده در دامغان است که از نظر کیفی در زمره ی پسته های تجاری قرار می گیرد ارقام دیگر پسته های بومی نظیر پسته خنجری و پسته عباسعلی نیز در دامغان تولید می گردد.

از ویژگی های پسته دامغان می توان به طعم لذیذ،درجه خندانی بالا،مغز سبز و ترد آن اشاره کرد که سبب شهرت آن در بازارهای جهانی شده است سابقه کشت پسته در دامغان به سال های بسیا دور باز می گردد سال های زیادی است که پسته دامغان به عنوان برندی با کیفیت در بازارهای جهانی شناخته شده است و به کشورهای مختلف اروپایی و عربی صادر می گردد.

پسته گونه ای گیاهی است که خواص تغذیه ای و درمانی فراوانی دارد پسته درختی کوچک و بیابانی است و در مناطق کویری و مناطق دارای تابستان های گرم و زمستان های سرد به خوبی رشد می کند.

شرکت بازرگانی شادیز عمده پسته مرغوب دامغان را بصورت دست اول و با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار می دهد .

جهت خرید و یا فروش محصول هم چنین آگاهی از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

پسته خام دامغانفروش پسته خامفروش پسته خام دامغانفروش پسته دامغان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *