بازرگانی و فروش پسته دامغان _ شرکت خشکبار شادیز

بازرگانی و فروش پسته دامغان

بازرگانی و فروش پسته دامغان _ شرکت خشکبار شادیز انواع پسته و مغز پسته مرغوب دامغان را به صورت عمده به خریداران عرضه می نماید.

بازرگانی و فروش پسته دامغان

شهرستان دامغان قطب بزرگ تولید و فروش پسته در استان سمنان است. انواع مختلف پسته های تجاری و بومی در این استان با کیفیت بسیار بالا تولید می گردد.

انواع پسته دامغان عبارتند از:

پسته اکبری

پسته شاه پسند

پسته احمد آقایی

پسته کله قوچی

پسته خنجری

پسته فندقی

پسته عباسعلی

پسته های تولید شده در دامغان با توجه به شرایط آب و هوایی و موقعیت جغرافیایی خوب دامغان از کیفیت بالایی برخوردار می باشند. کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب سبب افزایش میزان تقاضای پسته دامغان از سوی مشتریان داخلی و خارجی شده است. پسته دامغان یکی از برند های معروف پسته های ایرانی در بازار های جهانی به شمار می آید.

پسته دامغان علاوه بر خندانی،طعم خوب و کیفیت بالا که از ویژگی های یک پسته خوب به شمار می آید مغز سبز و بسیار تردی دارد که سبب محبوبیت هر چه بیشتر آن شده است. پسته های تولید شده در دامغان توسط تجار و بازرگانان ایرانی به کشورهای مختلف اروپایی،کشورهای عربی و حوزه ی خلیج فارس صادر می گردد.

پسته گونه ای گیاهی است که خواص تغذیه ای و درمانی فراوانی دارد . مهم ترین خاصیت پسته آهن فراوان آن است که سبب خون سازی در بدن و درمان کم خونی می شود. مصرف پسته هم چنین تاثیر به سزایی بر تقویت سیستم ایمنی بدن در برابر بیماری ها از جمله سرطان ها دارد.

شرکت بازرگانی خشکبار شادیز یکی از شرکت های فعال در حوزه فروش و صادرات پسته در کشور است. مشتریانی که قصد خرید،فروش و یا صادرات محصول خود را دارند می توانند از طریق راه های ارتباطی با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایند.

شادیز همواره آماده ارائه بهترین محصولات و خدمات به مشتریان و همکاری با تولید کنندگان این محصول در کشور می باشد.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

 

 

پسته

بازرگانی پسته دامغانبازرگانی و فروش پستهبازرگانی و فروش پسته دامغانفروش پسته دامغان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *