خرید و قیمت بادام کاغذی محب _ شرکت خشکبار شادیز

خرید و قیمت بادام کاغذی محب

خرید و قیمت بادام کاغذی محب _ شرکت خشکبار شادیز بادام محب پوست کاغذی مرغوب ایرانی را با قیمت مناسب به خریداران ارائه می نماید.

خرید و قیمت بادام کاغذی محب

بادام پوست کاغذی محب یکی از پر متقاضی ترین بادام های ایرانی است که به دلیل راحت شکسته شدن و درصد مغز به پوست بالا هم چنین طعم عالی طرفداران بسیاری در داخل و خارج از کشور دارد. بادام محب در استان های فارس،اصفهان و چهار محال بختیاری به صورت عمده و با درجه کیفی بالا تولید می گردد. پوست چوبی این بادام تعداد لایه کمتری نسبت به دیگر انواع بادام دارد به همین دلیل به راحتی شکسته می شود. میزان مغز بادام محب از بادام مامایی و بادام سنگی نیز بیشتر است به همین دلیل خرید آن بسیار به صرفه می باشد.

بادام محب را با نام بادام سفید نیز می شناسند. از بادام محب به صورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها و تنقلات استفاده می شود بادام محب علاوه بر کیفیت خوب قیمت متناسبی با سطح درآمد خانواده های ایرانی دارد و افراد از هر قشری قادر به خریداری آن می باشد. بادام محب هم چنین گزینه ای ایده آل جهت صادرات به صورت عمده می باشد. صادرات بادام محب به کشورهایی هم چون روسیه،ترکیه،دبی،عراق،ارمنستان،پاکستان و آلمان انجام می شود.

به طور کلی ویژگی های بادام محب عبارتنداز:

پوست نازک

درصد مغز به پوست بالا

قیمت متعادل

خواص تغذیه ای فراوان

طعم بسیار عالی

میزان تقاضای بالا

مناسب برای آجیل و صادرات

بادام محب نیز همچون سایر انواع بادام با درجه های کیفی مختلف و قیمت های متفاوت در بازار خرید و فروش می شود. بادام محب در دو نوع یک پوست و دو پوست در بازار موجود می باشد. قیمت بادام محب با توجه به نوع،سایز،درصد و کیفیت مغز هم چنین تازگی آن محاسبه می شود. در حال حاضر به دلیل نوسانات بازار قیمت بادام ثبات مشخصی ندارد. لذا جهت استعلام قیمت ها با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

هم اکنون می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام محب

خرید بادام کاغذی محبخرید بادام محبخرید و قیمت بادام کاغذیخرید و قیمت بادام کاغذی محبخرید و قیمت بادام محبقیمت بادام کاغذی محبقیمت بادام محب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *