صادرات بادام مامایی سامان _ شرکت بازرگانی شادیز

صادرات بادام مامایی سامان

صادرات بادام مامایی سامان _ شرکت بازرگانی شادیز در زمینه فروش و صادرات بادام مامایی سامان به صورت عمده در کشور ایران فعالیت می نماید.

صادرات بادام مامایی سامان

بادام مامایی از ارقام تجاری بادام های ایرانی است این نوع بادام مرغوب ترین و بهترین بادام درختی تولید شده در ایران است که تنها در استان چهارمحال بختیاری به صورت عمده تولید می گردد. بیشترین حجم از تولید بادام مامایی کشور متعلق به منطقه سامان در استان چهار محال می باشد.

بیش از ۹۰ درصد بادام مامایی ایران به کشورهای خارجی من جمله کشور هند صادر می گردد. بادام مامایی به دلیل ناشناخته بودن در بین مردم و قیمت بسیار بالا در داخل کشور مصرفی ندارد .بادام مامایی علاوه بر هند به ترکیه،روسیه،کشورهای عربی و اروپایی صادر می گردد و در آمد های ارزی خوبی برای کشور به همراه دارد.

بادام مامایی از نظر طعم،چربی و رنگ بسیار مرغوب است مغز این بادام رنگ روشن و خواص تغذیه ای و درمانی فراوانی دارد. مغز بادام مامایی از بادام سنگی درشت تر است و به طور طبیعی درصد دوقلویی بالایی دارد. از بادام مامایی در انواع آجیل ها و در صنایع دارویی،آرایشی،بهداشتی و برای تولید مواد شوینده مانند صابون استفاده می شود.

بادام مامایی چه به صورت مغز و چه  با پوست از میزان خرید و فروش و صادرات پر رونقی برخوردار است. بادام مامایی از ارقام دیر گل است اما میوه ی آن زود رس می باشد زمان برداشت بادام مامایی اوایل شهریور ماه است بادام مامایی سامان مرغوب ترین و با کیفیت ترین بادام تولید شده در ایران است و همواره متقاضیان بسیاری از نقاط مختلف دنیا دارد.

قیمت بادام مامایی

قیمت بادام مامایی با توجه به درصد و کیفیت مغز،درشتی و ریزی و تازگی آن محاسبه می گردد.البته عوامل دیگری هم چون نوسانات بازار و میزان عرضه و تقاضا نیز بر قیمت خرید و فروش بادام مامایی تاثیر گذار است.

جهت خرید،فروش و صادرات محصول هم چنین کسب اطلاعات بیشتر پیرامون قیمت ها از طریق راه های ارتباطی با ما در تماس باشید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آأرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام مامایی

صادرات بادام سامانصادرات بادام ماماییصادرات بادام مامایی سامان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *