خرید و قیمت بادام پوست کاغذی _ شرکت خشکبار شادیز

خرید و قیمت بادام پوست کاغذی

Almond with leaves isolated on white background


خرید و قیمت بادام پوست کاغذی _ شرکت خشکبار شادیز بادام پوست کاغذی اعلای ایرانی را به صورت کلی و با قیمت مناسب به فروش می رساند.

خرید و قیمت بادام پوست کاغذی

بادام پوست کاغذی یکی از لوکس ترین و محبوب ترین انواع بادام درختی تولید شده در کشور است و همواره متقاضیان بسیاری در بین خریداران،تجار و مصرف کنندگان دارد. این بادام به دلیل راحت شکسته شدن و درصد مغز به پوست بالا طرفداران بسیاری دارد.

بادام پوست کاغذی در استان های فارس،جهار محال بختیاری و اصفهان به صورت عمده تولید می شود و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می گردد.

مجموعه خشکبار شادیز مرغوب ترین و تازه ترین بادام پوست کاغذی را به صورت مستقیم از تولید کننده اصلی و با مناسب ترین قیمت به کلیه خریداران در سراسر کشور عرضه می نماید.

قیمت بادام پوست کاغذی

بادام پوست کاغذی علاوه بر کیفیت بالا ،قیمت مناسب و متعادلی با سطح درآمد خانواده های ایرانی دارد به همین دلیل مردم از هر قشری قادر به خریداری آن می باشند. قیمت بادام پوست کاغذی با توجه به پارامترهای مختلفی محاسبه می شود که عبارتند از:

درشتی و ریزی بادام

درصد مغز بادام

حجم خرید

میزان عرضه و تقاضا

بهترین روش جهت خرید بادام کاغذی با بهترین کیفیت و قیمت خرید مستقیم از تولید کننده اصلی است. مجموعه خشکبار شادیز بادام کاغذی درجه یک و خام ایرانی را به صورت مستقیم از تولید کننده و بدون واسطه با قیمت فوق العاده به فروش می رساند.

فواید و مصارف بادام کاغذی

از بادام کاغذی به صورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها و به عنوان تنقلات استفاده می شود. این بادام خواص مغذی بسیار فراوان و خاصیت سیر کنندگی بالایی دارد از این رو گزینه مناسبی برای میان وعده می باشد.

بادام پوست کاغذی هم چنین بهترین گزینه برای مشتریان لوکس پسند و صادرات به صورت عمده می باشد. بادام پوست کاغذی به کشورهای مختلف از جمله روسیه،ترکیه،عراق،امارات،ارمنستان،افغانستان و دیگر کشورها صادر می گردد.

در صورت تمایل به خرید،فروش و یا صادرات محصول هم چنین استعلام قیمت ها با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام پوست کاغذی

خرید بادام پوست کاغذیخرید و قیمت بادام پوست کاغذیخرید و قیمت بادام کاغذیفواید بادام پوست کاغذیقیمت بادام پوست کاغذیمصارف بادام پوست کاغذی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *