فروش عمده پسته اکبری دستچین انار _ بازرگانی شادیز

فروش عمده پسته اکبری دستچین انار

فروش عمده پسته اکبری دستچین انار _ بازرگانی شادیز پسته اکبری لوکس و دستچین انار را به صورت عمده و با قیمت های رقابتی به فروش می رساند.

فروش عمده پسته اکبری دستچین انار

پسته اکبری  درشت ترین،کشیده ترین و لوکس ترین پسته های تولید شده در ایران است که به دلیل درشتی و درجه خندانی بالا از آن بیشتر به صورت آجیلی استفاده می شود. پسته اکبری گران ترین پسته تولید شده در کشور است و به دلیل قیمت فروش بالا از آن کمتر در صادرات بهره می برند.

بیشترین حجم از تولید پسته اکبری در ایران متعلق به شهرستان انار و رفسنجان در استان کرمان است. پسته اکبری انار مرغوب ترین و لوکس ترین پسته تولید شده در کشور است .

در بازارهای داخل به دلیل اینکه فروش عمده پسته اکبری مربوط به آجیل است بیشتر از انس های درشت آن مانند:

انس ۱۸_۲۰

انس ۲۰_۲۲

انس ۲۲_۲۴

و هم چنین نوع دستچین آن استفاده می شود. نوع دستچین پسته اکبری کاملا خندان، یکدست و بدون لک است و قطعا از کیفیت بالاتری برخوردار می باشد.

پسته های معمولی اغلب در آن ها مقادیری از پسته های یک بر چاک،دهن چفت و دهن بست وجود دارد. برای تبدیل پسته معمولی به پسته دستچین پسته های دهن بست و یک بر چاک را به وسیله نیروهای انسانی از آن ها جدا می کنند.در بین انواع پسته معمولا از پسته اکبری و پسته کله قوچی برای دستچین کردن استفاده می شود.

مجموعه بازرگانی شادیز عمده پسته اکبری دستچین انار را به صورت کاملا تضمینی و بدون واسطه به خریداران در سراسر کشور عرضه می نماید.

در صورت تمایل به خرید و فروش محصول با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

با تشکر از بازدید و همراهی همیشگی شما دوستان گرامی

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

پسته اکبری

پسته اکبری دستچین انارپسته دستچین اکبری انارفروش پسته اکبری انارفروش پسته اکبری دستچینفروش عمده پسته اکبری انارفروش عمده پسته اکبری دستچین انار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *