پسته کله قوچی ممتاز صادراتی _ بازرگانی خشکبار شادیز

پسته کله قوچی ممتاز صادراتی

پسته کله قوچی ممتاز صادراتی _ بازرگانی خشکبار شادیز پسته کله قوچی ممتاز ایرانی را جهت صادرات به خریداران و تجار گرامی عرضه می نماید.

پسته کله قوچی ممتاز صادراتی

پسته کله قوچی یکی از انواع ممتاز و لوکس پسته های ایرانی است که در مناطق مختلف کشور از جمله شهرستان رفسنجان به صورت گسترده تولید می گردد. پسته کله قوچی پس از پسته فندقی بیشترین حجم از تولید و صادرات را در کشور به خود اختصاص داده است.

پسته کله قوچی از نظر ظاهری شباهت نزدیکی با پسته فندقی دارد اما پسته کله قوچی از پسته فندقی درشت تر،سنگین تر و بزرگ تر است. از پسته کله قوچی به دلیل درشتی و خندانی بیشتر به صورت آجیلی استفاده می شود. پسته کله قوچی علاوه بر درشتی و درجه خندانی بالا طعم بسیار لذیذ و بی نظیری دارد البته بیشترین شهرت آن به دلیل ظاهر درشت و تپل آن است.

هر دانه پسته کله قوچی ممتاز حدود یک گرم وزن  دارد و از نظر کیفی بسیار مرغوب می باشد. از پسته کله قوچی ممتاز جهت صادرات به کشورهای لوکس پسند و کیفیت محور مانند کشورهای عربی و حوزه خلیج فارس استفاده می شود زیرا اولویت خرید پسته برای این کشورها ظاهر لوکس و درشتی پسته است.

انس پسته کله قوچی پایین است و تعداد دانه کمی در یک کیلوگرم دارد که نشان دهنده درشتی آن است. پسته کله قوچی پس از پسته اکبری لوکس ترین پسته تولید شده در ایران است.

قیمت پسته کله قوچی

قیمت پسته کله قوچی از پسته فندقی بیشتر و از پسته اکبری پایین تر است. به طور کلی قیمت پسته کله قوچی با توجه به انس،درجه خندانی،رویت پسته،تازگی و کیفیت آن محاسبه می شود. نوع دستچین و ممتاز پسته کله قوچی بهترین گزینه جهت صادرات به کشورهای کیفیت محور می باشد.

خریداران عزیز می توانند از طریق این مجموعه عمده پسته کله قوچی ممتاز ایرانی را به صورت خام و بی واسطه از تولید کننده با قیمت مناسب خریداری نمایند.

هم اکنون جهت خرید و فروش محصول هم چنین دریافت قیمت ها با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

پسته کله قوچی

پسته کله قوچی صادراتیپسته کله قوچی صادراتی ممتازپسته کله قوچی ممتازپسته کله قوچی ممتاز صادراتیقیمت پسته کله قوچی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *