عرضه مستقیم پسته اکبری خندان رفسنجان _ بازرگانی خشکبار شادیز

عرضه مستقیم پسته اکبری خندان رفسنجان

عرضه مستقیم پسته اکبری خندان رفسنجان _ بازرگانی خشکبار شادیز پسته اکبری اعلا و خندان رفسنجان را به صورت مستقیم به خریداران عرضه می نماید.

عرضه مستقیم پسته اکبری خندان رفسنجان

پسته اکبری رفسنجان بهترین،لوکس ترین و مرغوب ترین پسته تولید شده در کشور است. پسته اکبری کشیده ترین و گران قیمت ترین پسته تولید شده در کشور است و از نظر تجاری ارزش بالایی دارد.

بیشترین حجم از پسته اکبری در کشور در شهرستان رفسنجان واقع در استان کرمان کشت می شود و هم چنین مرغوب ترین نوع آن نیز در این منطقه تولید می گردد. شهرستان رفسنجان به سبب برخورداری از آب و هوای خوب و ارتفاع مناسب از سطح دریا محیط مناسبی جهت کشت و پرورش پسته است. پسته اکبری رفسنجان طعم بسیار بی نظیر و درجه خندانی بسیار بالایی دارد.

پسته اکبری از گروه پسته های بادامی است و ظاهری بلند و کشیده دارد. پسته اکبری علاوه بر کشیدگی درجه خندانی بالا،طعم عالی و گرم مغز بالایی دارد. از پسته اکبری بیشتر به صورت آجیلی و برای مصارف مغز پسته استفاده می شود.

ویژگی های پسته اکبری به طور کلی عبارتند از:

ظاهر زیبا،درشت و کشیده

طعم بسیار عالی

درصد چربی بالا

مناسب برای آجیل

مناسب جهت صادرات به کشورهای کیفیت محور

ارزش تحاری بالا

میزان عرضه و تقاضای بالا

تولید شده در رفسنجان

مناسب برای مصارف مغز پسته

پسته اکبری انس پایین و تعداد دانه کمی در یک کیلوگرم دارد که نشانگر درشتی آن است. پوست استخوانی این پسته کرم تیره و مغز آن بنفش مایل به قهوه ای است.

مجموعه بازرگانی خشکبار شادیز عمده پسته اکبری خندان رفسنجان را به صورت کاملا تضمینی و بدون واسطه به خریداران گرامی در سراسر کشور عرضه می نماید.

در صورت تمایل به خرید و فروش محصول هم چنین اطلاع از قیمت ها با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

پسته اکبری

پسته اکبری خندان رفسنجانعرضه پسته اکبری خندانعرضه پسته اکبری خندان رفسنجانعرضه پسته اکبری رفسنجانعرضه مستقیم پسته اکبریعرضه مستقیم پسته اکبری خندان رفسنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *