فروش مغز بادام مامایی برای صادرات _ بازرگانی خشکبار شادیز

فروش مغز بادام مامایی برای صادرات

فروش مغز بادام مامایی برای صادرات _ بازرگانی خشکبار شادیز مغز بادام مامایی مرغوب صادراتی را به صورت عمده و بی واسطه به فروش می رساند.

فروش مغز بادام مامایی برای صادرات

مغز بادام مامایی از مرغوب ترین و خوش طعم ترین انواع مغز بادام تولید شده در کشور است که از آن بیشتر جهت صادرات استفاده می شود. مغز بادام مامایی از نظر رنگ،طعم و چربی بسیار مرغوب می باشد.

بادام مامایی یکی از انواع بادام سنگی است پوست چوبی بادام مامایی مانند بادام سنگی بسیار ضخیم و مستحکم است. مغز بادام مامایی رنگ روشن،طعم شیرین،درصد چربی بالا و حالتی چروکیده دارد. مغز بادام مامایی از بادام سنگی درشت تر است و به طور طبیعی درصد دوقلویی در آن بالا است.

بادام مامایی بیشتر جنبه تجاری دارد و به صورت مغز شده و با پوست به کشورهایی نظیر هند،ترکیه،روسیه،امارات و .. صادر می گردد. بادام مامایی مصرف داخلی بسیار کمی دارد زیرا هنوز به طور کامل در ایران شناخته نشده است و از طرفی قیمت بالایی دارد.

بادام مامایی تنها در ایران تولید می گردد. این محصول تنها در استان چهار محال بختیاری و در مناطق حاشیه زاینده رود مانند منطقه سامان تولید می گردد.

از مغز بادام مامایی به صورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها و در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی استفاده می شود. از بادام مامایی هم چنین به دلیل دارا بودن چربی زیاد در تولید مواد شوینده مانند صابون استفاده می شود.

مجموعه خشکبار شادیز آماده ارائه انواع بادام و مغز بادام درجه یک جهت صادرات به خریداران و تجار گرامی در کشور می باشد. مجموعه شادیز جهت عرضه محصول با قیمت و کیفیت مناسب به مشتریان کلیه محصولات را به صورت مستقیم از باغدار تهیه و بدون واسطه به خریداران ارائه می نماید.

هم اکنون جهت خرید و فروش محصول با ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام مامایی

فروش مغز بادام ماماییفروش مغز بادام مامایی برای صادراتمغز بادام مامایی صادراتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *