گردو تویسرکان درجه یک _ شرکت خشکبار شادیز

گردو تویسرکان درجه یک

گردو تویسرکان درجه یک _ شرکت خشکبار شادیز انواع گردوی درجه یک و اعلای تویسرکان را به صورت مستقیم از باغدار به خریداران ارائه می نماید.

گردو تویسرکان درجه یک

گردوی تویسرکان مرغوب ترین و بی نظیر ترین انواع گردوی تولید شده در کشور ایران و دنیا است. این محصول در شهرستان تویسرکان واقع در استان همدان تولید می گردد. آب و هوای کوهستانی و دره ای هم چنین خاک خوب تویسرکان محل بسیار مناسبی جهت کشت و پرورش گردو است.

گردو از درختانی است که برای رشد به آب کافی نیاز دارد هر چه شرایط کشت گردو مناسب تر باشد گردو مرغوب تر است.شرایط خاص و ویژه تویسرکان نیز سبب رشد انواع گردو با درجه کیفی بسیار بالا در این منطقه شده است.

مهم ترین مشخصه ی گردوی تویسرکان عبارتند از:

طعم لذیذ و بسیار عالی

درصد چربی بالا

مغز درشت و سفید

پوست بسیار نازک

عرضه و تقاضای بالا

مناسب جهت صادرات

انواع مختلف گردو از جمله گردوی کاغذی و گردوی سنگی در تویسرکان تولید می گردد البته بیشترین حجم آن متعلق به نوع پوست کاغذی است. انواع گردو و مغز گردوی تویسرکان از میزان خرید و فروش و هم چنین صادرات پر رونقی برخوردار است. گردوی تویسرکان توسط تجار ایرانی به کشورهایی نظیر ترکیه،عمان،امارات،ارمنستان،گرجستان،آمریکا،قطر،دبی،آلمان و .. صادر می گردد.

گردو از محبوب ترین میوه های درختی است که خواص مغذی و املاح معدنی بسیار فراوانی دارد. در گذشته از گردو بیشتر در مصارف دارویی استفاده می شده است اما امروزه از گردو در مصارف مختلف خوراکی و هم چنین در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی نیز استفاده می شود.

گردو منبعی غنی از انواع ویتامین ها،پروتئین ها،اسیدهای چرب،امگا۳ و املاح معدنی مانند آهن،کلسیم،پتاسیم،منیزیم و فیبر است که به تقویت و حفظ سلامتی بدن هم چنین پیشگیری از بیماری ها کمک می کند.

متقاضیان گردوی تویسرکان می توانند از طریق این مجموعه محصول مورد نیاز خود را به صورت مستقیم از تولید کننده و با قیمت مناسب خریداری نمایند.

لطفا جهت خرید و فروش محصول با ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

گردو تویسرکانگردو تویسرکان درجه یکگردو درجه یک تویسرکان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *