خرید پسته درجه یک احمد آقایی _ بازرگانی خشکبار شادیز

خرید پسته درجه یک احمد آقایی

پسند نیز خرید پسته درجه یک احمد آقایی _ بازرگانی خشکبار شادیز مرغوب ترین انواع پسته احمد آقایی را به صورت تناژی برای مشتریان تامین می نماید.

خرید پسته درجه یک احمد آقایی

پسته احمد آقایی شکلی کشیده و بلند دارد و از گروه پسته های بادامی به شمار می آید. پسته احمد آقایی یکی از پر فروش ترین پسته های تولید شده در کشور است . بیشترین حجم از تولید پسته احمد آقایی متعلق به استان کرمان و شهرستان رفسنجان،یزد،و خراسان است.

پسته احمد آقایی پوست استخوانی روشن و مغز قرمز رنگی دارد. این پسته علاوه بر کشیدگی و ظاهر زیبا طعم بسیار عالی و بی نظیری دارد که سبب شهرت آن در بازارهای داخلی و خارجی شود است. پسته رقم احمد آقایی انس و قیمت متوسطی دارد و از نظر ظاهری شباهت نزدیکی به پسته اکبری دارد اما کمی از آن کوچکتر است.

از پسته احمد آقایی به صورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها و از مغز آن به دلیل کشیدگی مناسب در تهیه خلال پسته نیز استفاده می شود. قیمت پسته احمد آقایی از پسته فندقی بالاتر و از پسته اکبری پایین تر است. از پسته احمد آقایی در مرحله نخست جهت صادرات به کشورهای قیمت محور استفاده می شود. اما انس های پایین و درشت آن برای صادرات به کشورهای لوکس پسند نیز مناسب است.

مهم ترین ویژگی پسته احمد آقایی که سبب شهرت آن در داخل و خارج از کشور شده است طعم و مزه آن است به صورتی که خوشمزه ترین نوع پسته در دنیا به شمار می آید. پسته احمد آقایی به سلطان مزه معروف است .

مجموعه خشکبار شادیز به عنوان یکی از تامین کنندگان پسته مرغوب ترین پسته احمد آقایی تولید شده در مناطق مختلف کشور را به صورت مستقیم از تولید کننده برای مشتریان تامین می نماید.

هم اکنون می توانید از طریق روش های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

www.shadizva.ir

پسته احمد آقایی

پسته احمد آقایی درجه یکخرید پسته احمد آقاییخرید پسته احمد آقایی درجه یکخرید پسته درجه یک احمد آقایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *