خرید مستقیم پسته فندقی از باغدار _ شرکت خشکبار شادیز

خرید مستقیم پسته فندقی از باغدار

خرید مستقیم پسته فندقی از باغدار _ شرکت خشکبار شادیز پسته فندقی خام را با کیفیت و قیمت مناسب به صورت مستقیم از باغدار به فروش می رساند.

خرید مستقیم پسته فندقی از باغدار

پسته یکی از محبوب ترین انواع خشکبار تولیدی و صادراتی ایران است به همین دلیل خرید و فروش آن از رونق بالایی در بازار برخوردار است. مراکز و شرکت های بسیاری هستند که انواع پسته های ایرانی را به صورت عمده در کشور به فروش می رسانند. اما در اکثر موارد این محصولات از طریق چندین واسطه با تولید کننده اصلی تهیه می شود . همانطور که می دانید افزایش واسطه ها سبب کاهش کیفیت محصول هم چنین افزایش قیمت آن می شود.

بهترین روش جهت خریداری پسته با کیفیت و قیمت مناسب خرید مستقیم از تولید کننده اصلی است که مجموعه شادیز این امکان را برای تک تک مشتریان فراهم ساخته است.

مشتریان عزیز می توانند عمده محصول خود را از طریق این مجموعه با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از باغدار خریداری نمایند.

پسته فندقی از ارقام کوچک و ریز پسته است و بیشترین حجم از تولید و صادرات پسته را در کشور به خود اختصاص داده است. این پسته به دلیل ریز بودن تعداد دانه بیشتری در یک کیلوگرم دارد و از طرفی قیمت آن نیز از سایر انواع پسته پایین تر است به همین دلیل میزان تقاضای بالایی هم در بازار داخلی و هم از سوی کشورهای خارجی دارد.

ویژگی های پسته فندقی:

ظاهر گردو زیبا

قیمت مناسب

مغز خوش طعم و سبز

درصد چربی بالا

مناسب برای صادرات و فروش داخلی

عرضه و تقاضای بالا

حجم بالای تولید

پسته فندقی در مناطق مختلف کشور از جمله کرمان،سیرجان،رفسنجان ،زرند و.. کشت می شود. صادرات پسته فندقی به کشورهایی هم چون چین،روسیه،ویتنام،هنگ کنگ و .. انجام می شود.

مجموعه بازرگانی شادیز همواره آماده ارائه بهترین محصولات به مشتریان و همکاری با تولید کنندگان این محصول در کشور می باشد.

لطفا جهت خرید و فروش محصول با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته فندقی

خرید پسته فندقی از باغدارخرید مستقیم پسته فندقیخرید مستقیم پسته فندقی از باغدار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *