بادام مامایی و ربیعی شهرکرد _ بازرگانی خشکبار شادیز

بادام مامایی و ربیعی شهرکرد

top view of almond nuts on white background


بادام مامایی و ربیعی شهرکرد _ بازرگانی خشکبار شادیز انواع بادام ربیع و بادام مامایی شهرکرد را به صورت عمده و کاملا تازه به فروش می رساند.

بادام مامایی و ربیعی شهرکرد

شهرکرد قطب اصلی تولید بادام در کشور است. انواع مختلف بادام درختی با درجه کیفی بالا در این منطقه تولید می گردد. بادام ربیعی و بادام مامایی دو نمونه از مرغوب ترین بادام های تولید شده در استان چهار محال بختیاری هستند که از میزان خرید و فروش و صادرات پر رونقی برخوردار می باشند.

بادام مامایی یکی از مرغوب ترین انواع بادام شهرکرد است این نوع بادام پوست چوبی بسیار ضخیم ، مغز شیرین و رنگ روشنی دارد. میزان مغز بادام مامایی از بادام سنگی بیشتر است و به طور طبیعی درصد دو قلویی در آن بالا است. بادام مامایی از نظر رنگ،طعم و چربی بسیار مرغوب می باشد. این نوع بادام بیشتر جنبه تجاری دارد و به صورت مغز و با پوست به کشورهای مختلف صادر می گردد. کشور هند اصلی ترین خریدار بادام مامایی است.

بادام مامایی از ارقام متوسط و دیر گل است اما میوه آن زود رس می باشد. زمان برداشت بادام مامایی اوایل شهریور ماه می باشد.

بادام ربیع نوعی دیگر از بادام های درجه یک تولید شده در شهرکرد است . این نوع بادام شباهت نزدیکی به بادام مامایی دارد و به همراه آن اما با قیمت پایین تر در بازار خرید و فروش می شود. بادام ربیع مانند بادام مامایی پوست بسیار سختی دارد . مغز این بادام رنگ روشن و طعم شیرینی دارد. بادام ربیع نیز از ارقام متوسط و دیر گل است.

خرید بادام عمده شهرکرد

مجموعه خشکبار شادیز انواع بادام مامایی و ربیعی را به صورت مخلوط و جداگانه به خریداران گرامی عرضه می نماید. محصولات این مجموعه به صورت مستقیم از تولید کننده و با قیمت بسیار مناسب به مشتریان گرامی عرضه می گردد.

در صورت تمایل به خرید و فروش محصول و اطلاع از قیمت ها و سایر محصولات شادیز با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام

بادام ربیعی شهرکردبادام ربیعی و مامایی شهرکردبادام مامایی شهرکردبادام مامایی و ربیعیبادام مامایی و ربیعی شهرکرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *