فروش انواع بادام شهرکرد _ بازرگانی خشکبار شادیز

فروش انواع بادام شهرکرد

فروش انواع بادام شهرکرد _ بازرگانی خشکبار شادیز در زمینه فروش مستقیم انواع بادام درجه یک شهرکرد به صورت عمده در کشور فعالیت می نماید.

فروش انواع بادام شهرکرد.

بادام درختی از محبوب ترین و پر طرفدار ترین انواع آجیل های ایرانی است. کشور ایران جزو بزرگ ترین کشورهای تولید کننده بادام در دنیا است.بادام های ایرانی به سبب برخورداری از آب و هوا و موقعیت جغرافیایی خوب تنوع بالا و طعم بیار بی نظیری دارند. انواع بادام و مغز بادام تولید شده در کشور به کشورهای مختلف خارجی صادر می گردد و همواره متقاضیان بسیاری دارد.

شهرکرد قطب اصلی و بزرگ تولید و فروش انواع بادام درختی در کشور است. بادام های تولید شده در شهرکرد به سبب برخورداری از آب و هوا و اقلیم مناسب از کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

انواع بادام مرغوب شهرکرد عبارتند از:

بادام مامایی

بادام ربیع

بادام محب

بادام سنگی

بادام شاهرودی

هر یک از انواع بادام با درجه کیفی بالا در شهرکرد تولید می گردد و به صورت مغز و با پوست به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می گردد. بیشترین حجم از سطح زیر کشت بادام در شهرکرد متعلق به بادام مامایی است. این بادام تنها در استان چهار محال بختیاری تولید می گردد و بیشتر جنبه صادراتی دارد.

صادرات بادام شهرکرد به کشورهای هم چون هند،ترکیه،عمان،امارات،آمریکا،پاکستان،قطر،روسیه،آلمان و .. انجام می شود.

مجموعه خشکبار شادیز به عنوان یکی از تامین کنندگان بادام در کشور انواع بادام و مغز بادام مرغوب شهرکرد را به صورت مستقیم از تولید کننده خریداری کرده و بدون واسطه با قیمت منصفانه در اختیار خریداران و تجار گرامی قرار می دهد.

هم اکنون می توانید جهت خرید و فروش محصول هم چنین استعلام قیمت ها با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

با تشکر از بازدید و همراهی شما دوستان عزیز

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

www.shadizva.ir

 

بادام

انواع بادام شهرکردبادام شهرکردفروش انواع بادام شهرکردفروش بادام شهرکرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *