گردوی درجه یک بوانات _ خرید و فروش عمده گردو

گردوی درجه یک بوانات

گردوی درجه یک بوانات _ خرید و فروش عمده گردوی بوانات در این مجموعه انجام می پذیرد. گردوی بوانات مرغوب ترین گردوی تولید شده در کشور می باشد.

گردوی درجه یک بوانات

گردوی بوانات مرغوب ترین و با کیفیت ترین گردوی تولید شده در استان فارس و کشور می باشد. استان فارس بزرگ ترین قطب تولید گردوی درجه یک در کشور است. شهرستان بوانات قطب اصلی تولید و فروش گردوی مرغوب در استان فارس است.

شهرستان بوانات از مناطق سردسیری استان فارس است. این منطقه به سبب برخورداری از آب و هوا و اقلیم مناسب مناسب ترین مکان جهت کشت و پرورش انواع گردو است. گردوی تولید شده در شهرستان بوانات از گذشته تا به امروز به دلیل دارا بودن طعم بسیار عالی،درصد چربی بالا،پوست نازک و مغز سفید در بین مردم معروف بوده است و همواره به عنوان مرغوب ترین گردوی تولید شده در کشور از میزان تقاضای بالایی برخوردار است.

گردوی بوانات علاوه بر فروش داخلی بالا میزان صادرات بالایی نیز به کشورهای مختلف خارجی از جمله کشورهای عربی و همسایه دارد.

گردو میوه ای خوش طعم و بسیار مغذی است که از آن به دلیل دارا بودن خواص تغذیه ای و درمانی فراوان در مصارف مختلف خوراکی استفاده می شود. مغز گردو را غذای مغز می نامند چرا که بیشترین میزان چربی مفید امگا۳ را در بین انواع مواد غذایی دارا می باشد این خاصیت گردو سبب سلامت مغز و تقویت حافظه در کودکان و بزرگسالان می شود هم چنین از بیماری آلزایمر پیشگیری می کند.

گردو درختی بسیار گسترده و مرتفع است که در مناطق معتدل و سردسیری رشد می کند. علاوه بر میوه از چوب،برگ،ریشه و ساقه گردو در صنایع مختلف استفاده می شود.

مجموعه خشکبار شادیز انواع گردوی درجه یک و صادراتی تولید شده در بوانات را به صورت مستقیم به فروش می رساند.

در صورت تمایل به خرید و فروش محصول با گروه پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

خرید عمده گردو بواناتخرید فروش گردو بواناتخرید گردو بواناتخرید و فروش عمده گردو بواناتخرید و فروش گردو بواناتفروش عمده گردو بواناتفروش گردو بواناتگردوی بواناتگردوی درجه یک بوانات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *