فروش گردوی مرغوب تویسرکان _ بازرگانی شادیز

فروش گردوی مرغوب تویسرکان

فروش گردوی مرغوب تویسرکان _ بازرگانی شادیز گردوی تازه و درجه یک تویسرکان را بصورت عمده با قیمت مناسب به مشتریان عزیز عرضه می نماید.

فروش گردوی مرغوب تویسرکان

گردوی تویسرکان مرغوبترین گردوی تولید شده در ایران است مهم ترین مشخصه ی گردوی تویسرکان مغز پر،سفید و چربی فراوان آن است که سبب شهرت آن در بازارهای جهانی شده است .

شهرستان تویسرکان از مناطق خوش آب و هوا در استان همدان و قطب اصلی تولید و فروش گردو در ایران است انواع مختلف گردوی کاغذی و گردوی سنگی بصورت عمده در این منطقه کشت می شود گردو تویسرکان نیز مانند دیگر گردو ها با درجه های کیفی مختلف به صورت با پوست و بدون پوست در بازارهای سراسر کشور خرید و فروش می شود گردوی تولید شده در تویسرکان توسط تجار و بازرگانان ایرانی به کشورهای خارجی نیز صادر می گردد.

گردو از درختان مرتفع و گسترده است که ارتفاع آن به ۲۰ متر نیز می رسد این درخت در آب و هوای معتدل و نیمه معتدل به خوبی رشد می کند گردو را غذای مغز می نامند زیرا حاوی مقادیر زیادی امگا۳ است که به بهبود عملکرد مغز و تقویت حافظه کمک می کند مغز گردو از پر چربترین مغزهای خوراکی است البته چربی موجود در گردو از نوع مفید است و به کاهش کلسترول بد خون کمک می کند جالب است بدانید که پروتئین موجود در گردو با پروتئین موجود در گوشت ماهی و حتی تخم مرغ برابری می کند.

بازرگانی شادیز انواع گردوی درجه یک تولید شده در تویسرکان را بصورت عمده با قیمت مناسب به مشتریان عزیز در سراسر کشور ارائه می نماید.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین آگاهی از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید شادیز همواره آماده ی ارائه بهترین محصولات و خدمات به مشتریان عزیز در سراسر کشور می باشد.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

فروش گردوی تویسرکانفروش گردوی مرغوبگردوی مرغوب تویسرکان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *