فروش پسته سیرجان و رفسنجان _ شرکت بازرگانی شادیز

فروش پسته سیرجان و رفسنجان

فروش پسته سیرجان و رفسنجان _ شرکت بازرگانی شادیز انواع پسته تولید شده در شهرهای رفسنجان و سیرجان را با بهترین قیمت بصورت عمده به فروش می رساند.

فروش پسته سیرجان و رفسنجان

شهرستان رفسنجان و سیرجان دو قطب مهم و اصلی تولید پسته در استان کرمان می باشند شرایط خوب آب و هوایی این مناطق منجر به تولید انواع پسته با درجه کیفی بالا در ایران شده است پسته های تولید شده در این مناطق بسیار خوش طعم و لوکس می باشد و میزان صادرات بالایی به کشورهای خارجی دارد.

پسته درختی کوچک و بیابانی است که در آب و هوای کویری به خوبی رشد می کند این گونه ی گیاهی خواص تغذیه ای و درمانی فراوانی دارد که به تقویت بدن و پیشگیری از بیماری ها کمک فراوانی می کند مهم ترین انواع پسته در ایران عبارتند از:پسته اکبری،پسته کله قوچی،پسته احمد آقایی و پسته فندقی.انس های مختلف این پسته ها بصورت خام و شور در بازارهای کشور خرید و فروش می شود استان کرمان از پیشتازان تولید پسته در ایران است علاوه بر رفسنجان و سیرجان شهرهای انار،شهر بابک ،زرند و رابر نیز از مناطق مهم تولید انواع پسته در کرمان می باشند.

پسته مهم ترین محصول صادراتی ایران پس از فراورده های نفتی است صادرات پسته سال های زیادی است که به کشورهای مختلف مانند کشورهای اروپایی،کشورهای عربی،آسیایی و حوزه ی خلیج فارس انجام می شود پسته های ایرانی از نظر طعم،عطر و تنوع بسیار مرغوب می باشند پسته های ایرانی را از نظر ظاهری به دو نوع گرد و کشیده تقسیم می کنند.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین آگاهی از قیمت ها از طریق روش های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.محصولات این مجموعه با کیفیت عالی بصورت مستقیم از تولید کننده به مشتریان عزیز در سراسر کشور عرضه می گردد.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

فروش پسته رفسنجانفروش پسته سیرجانفروش پسته سیرجان و رفسنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *