مغز بادام خام ایرانی _ شرکت خشکبار شادیز

مغز بادام حام ایرانی

مغز بادام خام ایرانی _ شرکت خشکبار شادیز انواع بادام و مغز بادام درختی درجه یک و تازه ایرانی را بصورت عمده به فروش می رساند.

مغز بادام خام ایرانی

بادام درختی یکی از خشکبارهای بسیار خوش طعم و مغذی ایرانی است به همین دلیل میزان مصرف بالایی دارد انواع بادام درختی در ایران عبارتند از بادام سنگی،بادام مامایی و بادام پوست کاغذی. هر یک از انواع بادام بصورت با پوست و بدون پوست در بازار به فروش می رسد مغز بادام منبع خوبی از انواع ویتامین ها،پروتئین،آنتی اکسیدان و املاح معدنی مانند آهن،کلسیم،پتاسیم،منیزیم و فیبر است که به تقویت عملکرد بخش های مختلف بدن و پیشگیری از بیماری های مختلف کمک می کند.

مغز بادام با یک پوست نازک قهوه ای رنگ پوشیده شده و از دو لپه سفید و روغنی تشکیل شده است مغز بادام چربی فراوانی دارد البته چربی موجود در بادام از نوع مفید است و سبب کاهش کلسترول بد خون می شود از مغز بادام بصورت خام و شور در انواع آجیل ها استفاده می شود مصرف بادام سبب استحکام استخوان ها و دندان ها می شود و از بیماری پوکی استخوان پیشگیری می نماید بادام سبب تقویت معده می شود و اسهال را درمان می نماید مصرف بادام خام باعث تقویت و بهبود عملکرد مغز و قلب می شود و از بیماری های قلبی عروقی پیشگیری می کند .

بادام بصورت های مختلف خام،شور،خلال شده و پودر در تهیه ی انواع غذاها استفاده می شود از بادام علاوه بر مصارف خوراکی در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی نیز استفاده می شود.

شرکت بازرگانی شادیز انواع بادام و مغز بادام تازه ایرانی را بصورت عمده با قیمت مناسب به مشتریان عزیز ارائه می دهد شادیز همواره آماده ی ارائه بهترین محصولات و خدمات به مشتریان عزیز می باشد.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین اطلاع از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام

مغز باداممغز بادام ایرانیمغز بادام خاممغز بادام خام ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *