بهترین گردوی ایران _ گردوی استان فارس

بهترین گردوی ایران

بهترین گردوی ایران _ گردوی استان فارس بهترین گردوی تولید شده در ایران از نظر طعم و مزه در ایران است گردو از ارزشمندترین خشکبارهای ایرانی است.

بهترین گردوی ایران

استان فارس از بزرگ ترین مناطق تولید کننده گردو در ایران است گردوهای تولید شده در فارس از سالهای بسیار دور به دلیل دارا بودن طعم و مزه خوب در ایران مشهور می باشند این استان با تولید بیش از ۲۵ درصد از گردوی مصرفی کشور مقام نخست تولید گردو را به خود اختصاص داده است .

استان فارس به دلیل دارا بودن آب و هوای خوب،محل مناسبی برای کشت و پرورش انواع گردو در ایران است انواع گردوی سنگی،گردوی کاغذی،گردو سوزنی،گردو نوک کلاغی و گردو خوشه ای بصورت عمده در فارس کشت و پس از برداشت به بازارهای داخلی و کشورهای خارجی صادر می گردد شهرهای نی ریز،داراب،بوانات،اقلید،استهبان،سپیدان و شیراز از بخش های مهم تولید گردو در استان فارس می باشند.

گردو از مقوی ترین خشکبارهای ایرانی است مغز گردو را غذای مغز می نامند زیرا حاوی مقادیر زیادی امگا۳ است که به تقویت و بهبود عملکرد مغز کمک می کند مغز گردو از پر چرب ترین مغزهای خوراکی است البته چربی موجود در گردو از نوع غیر اشباع است و به کاهش کلسترول بد خون کمک می کند از گردو علاوه بر مصارف خوراکی در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی نیز استفاده می شود.

انواع مختلف گردوی استان فارس به دو صورت مغز و با پوست در بازارهای سراسر کشور خرید و فروش می شود میزان عرضه و تقاضای گردو در این استان از رونق بالایی برخوردار است.

شرکت بازرگانی شادیز بهترین گردوی تولید شده در استان فارس را بصورت مستقیم از تولید کننده به مشتریان عزیز در سراسر کشور عرضه می نماید.

جهت خرید و یا فروش محصول هم چنین اطلاع از قیمت ها از طریق روش های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

بهترین گردوی ایرانگردوی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *