صادرات پسته کرمان و رفسنجان _ شرکت بازرگانی شادیز

صادرات پسته کرمان و رفسنجان

صادرات پسته کرمان و رفسنجان _ شرکت بازرگانی شادیز در زمینه صادرات انواع پسته کرمان و رفسنجان به کشورهای مختلف خارجی در ایران فعالیت می نماید.

صادرات پسته کرمان و رفسنجان

همانطور که می دانید پسته از مهم ترین محصولات صادراتی ایران پس از فراورده های نفتی در ایران است صادرات پسته میزان ارز آوری بالایی برای کشور دارد و به رونق اقتصادی آن کمک می کند کشور ایران بزرگترین تولید کننده و صادر کننده پسته در دنیا است البته در سالهای اخیر کشور آمریکا نیز به یکی از رقبای ایران در تولید و صادرات پسته تبدیل شده است با این وجود باز هم پسته هایی ایرانی از نظر طعم ،مزه و تنوع رتبه نخست را در دنیا به خود اختصاص داده اند و همواره میزان تقاضای بالایی داند.

بیشترین حجم از پسته های تولیدی و صادراتی ایرانی در استان کرمان و منطقه رفسنجان کشت می شود پسته های تولیدی این مناطق ظاهری لوکس و طعمی بی نظیر دارند که سبب شهرت آنها در بازارهای جهانی شده است معروفترین ارقام کشت شده در کرمان و رفسنجان عبارتند از:پسته اکبری،پسته احمد آقایی،پسته کله قوچی و پسته فندقی .انواع پسته در انس های مختلف در این استان کشت می شود و پس از برداشت به بازارهای مختلف داخلی و خارجی صادر می گردد کشورهای اروپایی،کشورهای عربی و حوزه ی خلیج فارس از مهم ترین مقصد های صادراتی پسته کرمان و رفسنجان می باشند.

شرکت بازرگانی شادیز در زمینه ی خرید،فروش و صادرات پسته بصورت گسترده در ایران فعالیت می نماید شادیز با ارائه بهترین محصولات و خدمات به مشتریان به شرکتی معتبر در ایران مبدل گشته است .

بازرگانی شادیز همواره آماده ی ارائه بهترین محصولات و خدمات به مشتریان و همکاری با تولید کنندگان عزیز در سراسر کشور می باشد.

اگر شما هم قصد خرید،فروش و یا صادرات محصولات خود را دارید می توانید از طریق روش های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

صادرات پستهصادرات پسته رفسنجانصادرات پسته رفسنجان کرمانصادرات پسته کرمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *