خرید بادام مامایی اصفهان _ شرکت بازرگانی شادیز

خرید بادام مامایی اصفهان

خرید بادام مامایی اصفهان _ شرکت بازرگانی شادیز عرضه کننده بادام مامایی تازه اصفهان بصورت عمده به خریداران عزیز در ایران می باشد.

خرید بادام مامایی اصفهان

بادام مامایی از مرغوب ترین انواع بادام درختی در ایران است که تنها در استان چهارمحال بختیاری و مناطق حاشیه زاینده رود بصورت عمده تولید می گردد مناطق اطراف اصفهان از بخش های مهم تولید بادام مامایی در کشور ایران است بادام مامایی از گرانترین انواع بادام درختی تولید شده در ایران است که بیشتر از آن جهت صادرات استفاده می شود بادام مامایی به کشورهای مختلف مانند کشور هند،ترکیه،روسیه و دیگر کشورهای خارجی صادر می گردد.

مغز بادام مامایی از نظر رنگ،طعم و چربی مفید بسیار مرغوب می باشد مغز بادام مامایی رنگ روشن و خواص مغذی فراوانی دارد از مغز بادام مامایی بصورت خام و شور در انواع آجیل ها استفاده می شود از بادام مامایی به دلیل دارا بودن چربی فراوان در تولید صابون و در صنایع،دارویی،آرایشی و بهداشتی استفاده می شود.

خرید و فروش بادام مامایی اصفهان به عنوان مرغوبترین بادام مامایی ایران همواره از رونق بالایی برخوردار است و میزان تقاضای بالایی هم از داخل و هم از خارج از کشور دارد بادام مامایی به دو صورت با پوست و بدون پوست در ایران خرید و فروش می شود.

بادام مامایی از ارقام دیر گل است اما میوه ی آن زود رس می باشد درصد مغز بادام مامایی از بادام سنگی بیشتر است و به طور طبیعی میزان دوقلویی در آن بالا است منشا بادام مامایی استان چهار محال بختیاری می باشد.

شرکت بازرگانی شادیز مرغوبترین بادام و مغز بادام مامایی تولیدی اصفهان را به مشتریان عزیز ارائه می دهد شادیز هم چنین محصولات مرغوب تولید کنندگان را بصورت نقدی خریداری می نماید.

اگر شما خریدار و یا فروشنده این محصول هستید می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

با تشکر از بازدید و همراهی شما دوستان عزیز

را های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام مامایی

بادام مامایی اصفهانخرید بادام اصفهانخرید بادام مامایی اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *