خرید بادام مامایی شهرکرد و اصفهان _ شرکت بازرگانی شادیز

خرید بادام مامایی شهرکرد و اصفهان

خرید بادام مامایی شهرکرد و اصفهان _ شرکت بازرگانی شادیز بادام مامایی مرغوب تولید شده در شهرکرد و اصفهان را بدون واسطه به خریداران عرضه می نماید.

خرید بادام مامایی شهرکرد و اصفهان

بادام مامایی مرغوب ترین و بهترین بادام درختی تولید شده در ایران است این بادام تنها در استان چهارمحال بختیاری،اصفهان و نواحی حاشیه زاینده رود تولید می گردد.

بادام مامایی از ارقام صادراتی بادام های ایرانی است پوست چوبی بادام مامایی مانند بادام سنگی بسیار مستحکم است. مغز بادام مامایی از نظر رنگ،طعم و کیفیت بسیار مرغوب می باشد. از مغز بادام مامایی به صورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها و در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی هم چنین تولید صابون استفاده می شود.

بادام مامایی به صورت مغز و با پوست به کشورهای مختلف خارجی نظیر کشور هند،ترکیه،روسیه و سایر کشور ها صادر می گردد این بادام مغز بسیار درشتی دارد و به طور طبیعی درصد دوقلویی بالایی دارد بادام مامایی طعم شیرین و خواص تغذیه ای و درمانی بی نظیری دارد.

بادام مامایی شهرکرد و اصفهان از کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار است و به صورت مستقیم به کشورهای خارجی صادر می گردد.

بادام مامایی با پوست را به مدت ۸ سال و مغز آن را به مدت یک سال می توان نگهداری کرد بادام مامایی از ارقام دیر گل است اما میوه ی آن زود رس می باشد زمان برداشت بادام مامایی اوایل شهریور ماه است.

خریداران عزیز می توانند از طریق این مجموعه عمده بادام مامایی تولید شده در اصفهان و شهرکرد را به صورت مستقیم از تولید کننده تهیه فرمایند.

جهت خرید و فروش محصول از طریق راه های ارتباطی با ما تماس حاصل فرمایید.

شادیز همواره آماده ارائه بهترین محصولات و خدمات به مشتریان عزیز در سراسر کشور می باشد.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام مامایی

بادام مامایی شهرکرد و اصفهانخرید بادام ماماییخرید بادام مامایی اصفهانخرید بادام مامایی شهرکردخرید بادام مامایی شهرکرد و اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *