بادام سنگی درجه یک شهرکرد _بازرگانی شادیز

بادام سنگی درجه یک شهرکرد

بادام سنگی درجه یک شهرکرد _بازرگانی شادیز مرغوب ت رین و خوش طعم ترین بادام سنگی شهرکرد را بصورت عمده به مشتریان عزیز ارائه می دهد.

بادام سنگی درجه یک شهرکرد

بادام سنگی یکی از رایج ترین انواع بادام درختی است که به دلیل سازگاری نهال و نیاز کم آن به آب در مناطق مختلف ایران بصورت دیم و آبی کشت می شود بادام های کشت شده در هر منطقه خصوصیات و ویژگی های جداگانه ای  دارند شهرکرد یکی از مناطق بادام خیز در ایران است که به دلیل برخورداری از آب و هوای مناسب با کیفیت ترین بادام سنگی را در ایران تولید می نماید بادام سنگی تولید شده در شهرکرد از خوش طعم ترین و خوشرنگ ترین بادام های ایرانی است که خرید و فروش آن همواره از رونق بالایی برخوردار است و فروش ویژه ای در بازارهای داخلی و خارجی دارد.

علاوه بر بادام سنگی انواع  دیگر بادام نظیر بادام مامایی،بادام شاهرودی،بادام کاغذی و بادام ربیع نیز در این منطقه تولید می گردد.

خاک این منطقه در کنار آب زاینده رود و هوای مناسب سبب کشت انواع بادام بصورت وسیع در این منطقه شده است و شهرکرد را به یکی از بزرگ ترین قطب های تولید بادام درختی در ایران مبدل ساخته است .

خصوصیات بادام سنگی

بادام سنگی همانطور که از نام آن پیداست پوست چوبی بسیار مستحکم و ضخیمی دارد مغز این بادام طعم شیرین و درصد چربی بالایی دارد از مغز بادام سنگی در تولید صابون و صنایع دارویی و بهداشتی استفاده می شود از مغز بادام سنگی هم چنین بصورت های مختلف خام،بو داده و شور در انواع آجیل ها استفاده می شود بادام سنگی یکی از ارزان قیمت ترین انواع بادام ایرانی است و میزان خرید و فروش و مصرف بالایی دارد هم چنین بصورت مغز و با پوست به کشورهای مختلف صادر می گردد.

بازرگانی شادیز به عنوان یکی از بزرگ ترین مراکز تامین و فروش بادام درختی در ایران مرغوب ترین بادام سنگی شهرکرد را به صورت عمده به مشتریان ارائه می نماید شادیز هم چنین با گسترش حوزه ی فعالیت خود محصولات مرغوب تولید کنندگان را بصورت نقدی خریداری می نماید.

جهت خرید و فروش محصول و کسب اطلاعات بیشتر پیرامون قیمت ها و سایر محصولات شادیز با ما در ارتباط باشید.

راه های ارتباطی:

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام سنگی

بادام درجه یک شهرکردبادام سنگی درجه یکبادام سنگی درجه یک شهرکردبادام سنگی شهرکردبادام شهرکرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *