فروش بادام کاغذی عمده _شرکت بازرگانی شادیز

فروش بادام کاغذی عمده

فروش بادام کاغذی عمده _شرکت بازرگانی شادیز ارائه دهنده با کیفیت ترین انواع بادام کاغذی بصورت عمده به مشتریان در سراسر ایران می باشد.

فروش بادام کاغذی عمده

بادام کاغذی یکی از انواع لوکس بادام درختی با قیمت مناسب است این نوع بادام گزینه ی مناسبی برای خریداران و صادرکنندگان بادام به شمار می رود زیرا بادام کاغذی هم کیفیت بالا و ظاهر لوکسی دارد و هم قیمت مناسبی دارد .

بادام کاغذی به بادامی می گویند که پوست بسیار نازکی دارد و به راحتی با فشار انگشت شکسته می شود از این بادام بصورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها استفاده می شود مغز این بادام طعم شیرین و خواص مغذی بسیار فراوانی داد که بر محبوبیت آن افزوده است از این بادام به عنوان تنقلات و میان وعده نیز استفاده می شود.

نام های دیگر بادام کاغذی عبارتند از بادام محب،بادام سفید،بادام پوست نازک،بادام منقا و بادام سفید . این نوع بادام متقاضیان بسیاری هم در داخل و هم در خارج از کشور دارد شاید در نگاه اول قیمت این بادام از دیگر انواع بادام بالاتر باشد اما با توجه به کیفیت آن قیمت مناسب و متعادلی دارد و افراد از هر قشری قادر به خریداری آن می باشند.

بادام پوست کاغذی درصد مغز به پوست بسیار بالایی دارد میزان مغز بادام کاغذی از دیگر انواع بادام مانند بادام سنگی و بادام مامایی نیز بیشتر است.

این نوع بادام بصورت عمده در چندین شهر ایران از جمله استان چهارمحال بختیاری کشت می شود فروش بادام کاغذی به عنوان یکی از مرغوب ترین بادام های درختی از رونق بالایی برخوردار است و بصورت عمده و خرد در بازارهای کشور به فروش می رسد.

شرکت بازرگانی شادیز تامین کننده بادام کاغذی بصورت عمده و بدون واسطه در ایران می باشد شادیز همواره آماده ی ارائه بهترین محصولات و همکاری با تولید کنندگان این محصول جهت تامین هر چه بیشتر نیازهای مشتریان می باشد.

جهت خرید و فروش محصول از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس بگیرید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام پوست کاغذی

بادام کاغذی عمدهفروش بادام کاغذیفروش بادام کاغذی عمدهفروش عمده بادام کاغذی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *