فروش بادام کاغذی درجه یک شهرکرد _ شرکت بازرگانی شادیز

فروش بادام کاغذی درجه یک شهرکرد

فروش بادام کاغذی درجه یک شهرکرد _ شرکت بازرگانی شادیز مرغوب ترین بادام کاغذی شهرکرد را به صورت عمده به خریداران داخلی و خارجی عرضه می نماید.

فروش بادام کاغذی درجه یک شهرکرد

بادام کاغذی که با نام های بادام محب و بادام منقا نیز شناخته می شود یکی از مرغوب ترین بادام های تولید شده در شهرکرد است. استان چهار محال بختیاری قطب اصلی تولید انواع بادام درختی در ایران است. این استان به سبب برخورداری از اقلیم و آب و هوای خوب بهترین محیط جهت کشت و پرورش انواع بادام است. خرید و فروش بادام کاغذی توسط تامین کنندگان و صادر کنندگان در شهرستان سامان و دیگر مناطق استان چهار محال بختیاری از رونق بسیار بالایی برخوردار است.

معرفی بادام کاغذی

بادام پوست کاغذی نمونه ای متفاوت از بادام های درختی تولید شده در ایران است. این بادام بر خلاف سایر انواع بادام پوست چوبی بسیار نازک و شکننده ای دارد. پوست این بادام به راحتی با فشار دو انگشت قابل شکستن است. علاوه بر پوست نازک این بادام درصد مغز به پوست بسیار بالا و مغز بسیار ترد و خوش طعمی دارد. میزان مغز بادام کاغذی از بادام مامایی و بادام ربیع نیز بیشتر است.

بادام پوست کاغذی نمونه ای لوکس از خشکبارهای ایرانی است که از آن به صورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها و برای صادرات استفاده می شود. بادام کاغذی طرفداران بسیاری هم در داخل و هم در خارج از کشور دارد. این محصول توسط تجار ایرانی به کشورهایی نظیر ترکیه،امارات،روسیه،عمان،کویت و کشورهای اروپایی صادر می گردد.

علاوه بر کیفیت عالی این نوع بادام قیمت متعادل و متناسبی با سطح درآمد خانواده های ایرانی دارد و افراد از هر قشری قادر به خریداری آن می باشد.

پوست نازک بادام کاغذی مانع از رسیدن آلودگی به مغز بادام  و حفظ تازگی و بهداشت آن می شود. از طرفی نیز شرایط انبارداری آن بسیار آسان است.

شرکت بازرگانی شادیز مرغوب ترین بادام کاغذی شهرکرد را به صورت مستقیم از تولید کننده و با بهترین قیمت به خریداران محترم عرضه می نماید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با مدیر فروش شرکت شادیز تماس حاصل فرمایید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام پوست کاغذی

بادام کاغذی درجه یک شهرکردفروش بادام کاغذیفروش بادام کاغذی درجه یکفروش بادام کاغذی درجه یک شهرکردفروش بادام کاغذی شهرکرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *