فروش بادام کاغذی شهرکرد _ شرکت بازرگانی شادیز

فروش بادام کاغذی شهرکرد

فروش بادام کاغذی شهرکرد _ شرکت بازرگانی شادیز بادام پوست کاغذی شهرکرد را بصورت عمده با قیمت عالی به خریداران عزیز عرضه می نماید.

فروش بادام کاغذی شهرکرد

بادام کاغذی یکی از مرغوبترین انواع بادام کشت شده در شهرکرد است و تنها در استان چهارمحال بختیاری و اصفهان بصورت عمده کشت می شود شرایط اقلیمی این استان مناسب برای کشت و پرورش انواع بادام است بادام پوست کاغذی از پرطرفدارترین انواع بادام درختی است این بادام همانطور که از نام آن پیداست پوست نازک و بسیار شکننده ای دارد پوست بادام کاغذی بر خلاف سایر بادام های درختی به راحتی با فشار انگشت شکسته می شود.

مغز بادام کاغذی طعم شیرین،خواص مغذی فراوان و کیفیت بالایی دارد از مهمترین مزیت های این نوع بادام درصد بالای مغز به پوست آن است که سبب افزایش تقاضای آن شده است میزان مغز بادام کاغذی از بادام سنگی و بادام مامایی نیز بیشتر است این بادام علاوه بر فروش داخلی بالا ،میزان تقاضای بالایی نیز از کشورهای خارجی دارد به همین دلیل تولید آن بسیار سود آور است.

پوست نازک بادام کاغذی مانع از رسیدن آلودگی به مغز و جلوگیری از سفت شدن آن می شود به همین دلیل کیفیت آن بیشتر حفظ می شود و زمان ماندگاری بالاتری دارد علاوه بر این بادام کاغذی قیمتی متناسب با درآمد خانواده های ایرانی دارد و از هر قشری قادر به خریداری آن می باشند.

بادام پوست کاغذی را با نام های بادام منقا،بادام سفید و بادام محب نیز می شناسند بادام کاغذی نمونه ای لوکس از خشکبارهای ایرانی و گزینه مناسبی برای صادرات و برای پذیرایی از مهمانان در مراسم های مختلف می باشد.

شرکت بازرگانی شادیز مرغوبترین بادام کاغذی تولید شده در شهرکرد را بصورت مستقیم از تولید کننده به فر وش می رساند.

هم اکنون می توانید جهت خرید و فروش محصول از طریق راه های ارتباطی با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

 

بادام پوست کاغذی

بادام کاغذی شهرکردفروش بادام شهرکردفروش بادام کاغذیفروش بادام کاغذی شهرکرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *