قیمت مغز پسته اعلا _ شرکت خشکبار شادیز

قیمت مغز پسته اعلا

قیمت مغز پسته اعلا _ شرکت خشکبار شادیز مغز پسته اعلا و تازه را بصورت عمده و خام به خریداران عزیز در سراسر کشور عرضه می نماید.

قیمت مغز پسته اعلا

قیمت مغز پسته با توجه به نوع،سایز و رنگ آن محاسبه می شود هر چه پسته خوشرنگتر و خوش طعم تر باشد در نتیجه قیمت بالاتری دارد مغز پسته با رنگ سبز تیره مرغوبترین نوع آن است و قیمت بالاتری دارد دوستان عزیز می توانند جهت دریافت قیمت ها با کارشناسان شادیز تماس حاصل فرمایند.

انواع مغز پسته و تقسیم بندی آن

مغز پسته انواع مختلفی دارد مانند مغز پسته سبز،مغز پسته کال،مغز پسته ارگانیک. البته مغز پسته از نظر شکل ظاهری نیز تقسیم بندی های مختلفی دارد که عبارتند از:پغز پسته سالم،مغز پسته دندانه،مغز پسته گندمی و …

در بین انواع مختلف پسته مغز پسته فندقی طرفداران بسیاری دارد زیرا قیمت آن مناسبتر و مقرون به صرفه تر از دیگر انواع پسته است پسته و مغز پسته فندقی بیشترین حجم از صادرات را به خود اختصاص داده است.

خواص مغز پسته

مغز پسته قسمت خوراکی میوه پسته می باشد که رنگ سبز و پوست نازک قهوه ای رنگی می باشد مغز پسته منبع خوبی از انواع مواد مغذی و املاح معدنی مانند ویتامین ها،پروتئین،آنتی اکسیدان و املاح معدنی مانند آهن،کلسیم،مس،پتاسیم،منیزیم،فسفر و فیبر است که به تقویت و حفظ سلامتی بدن هم چنین پیشگیری از بیماری ها کمک می کند.

کاربردهای مغز پسته

مغز پسته یکی از پرکاربردترین انواع خشکبار است که  از آن بصورت های مختلف خام،شور،خلال شده و پودر در تهیه انواع غذاها و دسرها و در صنایعی هم چون شیرینی سازی،حلوای بسته،روغن پسته،کره پسته و شکلات سازی استفاده می شود.

شرکت خشکبار شادیز انواع مغز پسته درجه یک را بصورت خام و تازه به مشتریان عزیز در سراسر کشور ارائه می نماید.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین دریافت قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

پسته

قیمت مغز پستهقیمت مغز پسته اعلامغز پستهمغز پسته اعلا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *