فروش عمده گردو و مغز گردو _ شرکت بازرگانی شادیز

فروش عمده گردو و مغز گردو

فروش عمده گردو و مغز گردو _ شرکت بازرگانی شادیز انواع گردو و مغز گردوی تازه و درجه یک را بصورت مستقیم از تولیدکننده به مشتریان عزیز ارائه می دهد.

فروش عمده گردو و مغز گردو

گردو از با ارزش ترین انواع خشکبار است که از مغز آن در مصارف مختلف خوراکی و در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی نیز استفاده می شود کشور ایران از بزرگترین تولیدکنندگان و صادر کنندگان گردو در دنیا است گردوهای ایرانی از نظر طعم،مزه و روغن دهی بسیار مرغوب می باشند انواع مختلف گردو شامل گردو سنگی،گردو کاغذی،گردو سوزنی،گردو خوشه ای،گردو نوک کلاغی و گردو ماکویی بصورت عمده در مناطق مختلف ایران تولید می گردد استان های فارس،کرمان،همدان،خراسان،آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی از بزرگترین مناطق تولید کننده گردو در ایران می باشند.

انواع گردو در ایران به صورت با پوست و بدون پوست در بازار خرید و فروش می شود گردو از پرکاربردترین انواع خشکبار است به همین دلیل میزان عرضه و تقاضای پر رونقی چه بصورت عمده و چه بصورت جزئی دارد معمولا خرید عمده گردو به دلیل به صرفه بودن قیمت آن رایج تر است.

خواص گردو

گردو سرشار از انواع مواد مغذی مانند ویتامین ها،پروتئین ها،آنتی اکسیدان و املاح معدنی مانند آهن ،کلسیم،پتاسیم،منیزیم،فیبر و فسفر است که از املاح ضروری و مورد نیاز برای سلامت بدن به شمار می آید مغز گردو را با نام غذای مغز بیان می کنند زیرا حاوی مقادیر زیادی امگا۳ است که به بهبود عملکرد مغز و تقویت حافظه کمک می کند.

مغز گردو نیز با درجه های کیفی مختلف در بازار موجود می باشد کیفیت مغز گردو با توجه به رنگ،طعم و میزان چربی آن محاسبه می شود

شرکت بازرگانی شادیز انواع گردو و مغز گردوی مرغوب و با کیفیت را بصورت عمده و دست اول به خریداران عزیز عرضه می نماید.

جهت خرید و یا فروش محصول هم چنین دریافت قیمتها از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

فروش عمده گردوفروش عمده مغز گردوفروش گردو و مغز گردو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *